ابرسیاه صورت رقیه باز هم بارانی شده؛ آسمان زندگی او این روزها سخت می بارد. رقیه یادتان هست ، همان دختر هفت ساله کرمانی اهل شهر مردهک جبال بارز جنوبی، شهری کوچک نزدیک عنبرآباد و جیرفت و نقطه ای ریز روی نقشه درشت کرمان بخت رقیه گرفتار یک خال بزرگ است که روی صورتش پنجه انداخته .
کد خبر: ۸۱۳۹۵۷
خال رقیه می رود ; روسیاهی به ما نماند

بارها با زجر و درد تکه هایی از این خال برداشته شده ، ولی خالی به بزرگی یک کف دست ، چند مرحله جراحی می خواهد تا از صورت رقیه محو شود . خانواده او توان مالی درمانش را ندارد ، حتی یک سال قبل که جام جم درباره دشواری های زندگی رقیه نوشت و خبر رسید که وزیر بهداشت دستور پیگیری درمان او را به دانشگاه علوم پزشکی کرمان داده ، باز هم قدمی برای او برنداشته نشد. امروز رقیه هشت ساله درگیراین خال بدقواره مادرزادی است ، خالی که برای او شرمندگی ، تنهایی ، غم و گوشه نشینی سوغات آورده .

درخواست پدر و مادر رقیه کمک مسئولان به آنها برای درمان این لکه نقش بسته بر صورت دخترشان است؛ اما اگر خود را جزو مردم خیّر و نوعدوست می دانید، می توانید پیشقدم شوید. جام جم سرا به دلایل حقوقی نمی تواند کاری جز این انجام دهد: اگر پزشکی هستید که می توانید در کاری خیرخواهانه قدم بگذارید و گرهی از مشکلات رقیه و خانواده‌اش باز کنید، طریقه تماس با پدر او این است:

شماره همراه: 09139572572

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بی پول
Germany
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
ای كسایی كه دستتون به دهنتون میرسه لطفا به این دختر كمك كنید
makan
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
كعبه و بت خانه بهانه س كه ره گم نشود ای حاجی كه سه چهار بار كعبه می ری تورو به همون كعبه قسم دریاب ای دختر معصوم را
رها
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
جناب آقای دكتر ناصر عمادی
باسلام و خسته نباشید خواهشمند است همانطور كه كودكان افریقا و عراق و .. را معالجه می نمائید و آن را برای رضای خدا عنوان نموده اید لطفا به این كودك ایرانی هم به خاطر خدا كمك كنید .

نیازمندی ها