برنامه «جیم مثل جمعه» از جمعه این هفته از رادیو ایران پخش می‌شود. این برنامه جایگزین برنامه جمعه ایرانی شده است. برنامه «جیم مثل جمعه» در همان ساعت جمعه ایرانی از رادیو ایران پخش شود.
کد خبر: ۸۱۲۷۹۲

محمد بخشایش، تهیه‌کننده جیم مثل جمعه درباره این برنامه گفت: تلاش می‌کنیم جیم مثل جمعه، ضمن حفظ مخاطبان برنامه صبح جمعه رادیو ایران که حاصل تلاش گروه جمعه ایرانی و صبح جمعه با شماست، مخاطبان جدید را هم جذب کنیم. جیم مثل جمعه، برنامه‌ای ترکیبی است که اخبار و اطلاعات جالب و شنیدنی هفته را با ساختاری طنز به همراه گزارش‌های متفاوت به گوش مردم ایران می‌رساند. این برنامه با دعوت از افراد خاص که توانایی‌های عجیب دارند، فضای شادی را ایجاد می‌کند.از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به مسابقه «جواب اونی نیست که شما فکر می‌کنید» اشاره کرد. پرسش‌های این مسابقه ظاهری آسان اما پاسخی غیرقابل تصور دارد که بیشتر اوقات باعث واکنش‌های جالب در مخاطب می‌شود.«جیم مثل جامعه» دیگر بخش این برنامه است. در این بخش به وسیله میکروفن مخفی گزارش‌هایی تهیه‌ و پخش می‌شود.«جیم مثل جمعه» با گویندگی فاطمه نیرومند و دیگر عوامل برنامه همچون الهه دهقان، سمیه رنجکش و فرزانه ناظری جمعه‌ها از ساعت 10 صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

«آیینه اقوام» در رادیو نمایش

پخش مجموعه نمایشی «آینه اقوام» از امشب ساعت 20 از رادیو نمایش آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ناهید گودرزی تهیه‌کننده و مهرداد عشقیان کارگردان این نمایش هستند و در آن کرامت رودساز، بهادر ابراهیمی، ماندانا اصلانی، ناهید مسلمی، کامیار محبی، مجتبی طباطبایی، شمسی صادقی، حسن تسعیری، مهدی نمینی‌مقدم، هرمز سیرتی، قربان نجفی، محمد یگانه، راضیه مومیوند ، ماندانا محسنی و... بازی می‌کنند.

 

بهار تلاوت از رادیو تهران

برنامه «بهار تلاوت» در چهار بخش با موضوع حزب خوانی قرآن کریم از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه در ساعت های 5 و 30 دقیقه ، 15 ، 17 و 45 دقیقه ،پخش می‌شود. هدف از این برنامه شنیده شدن بیشتر صوت قرآن از رادیو و فراهم کردن لحظات معنوی برای مخاطبان است. علاوه بر این در آغاز هر حزب خوانی یکی از کارشناسان درباره محتوا و نکات کاربردی و اخلاقی با مخاطبان صحبت می‌کند. همچنین برنامه بچه‌ها بچه‌ها که در آن صدیقه کیانفر روایت‌های قرآنی را برای کودکان بازگو می‌کند با تکیه بر جنبه اخلاقی - ‌مذهبی هر جمعه از ساعت 10 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود. در این برنامه متین محمدی در نقش خاله بهار و آرمان غفاریان نقش چنگول را بازی می‌کنند.

یتیم نوازی در شبستان

برنامه شبستان که از رادیو معارف به مخاطبان ارائه می‌شود به اهمیت و جایگاه یتیم‌نوازی به عنوان یکی از جلوه‌های عرفانی می‌پردازد. در این برنامه حجت‌الاسلام علی صدوقی کارشناس علوم و معارف حدیث، ضمن تبیین جایگاه تربیت در یتیم نوازی به این پرسش‌ها که آیا تکریم ایتام فقط تقبل هزینه‌های مادی است یا به موازات تعهدات مالی، حمایت های عاطفی و تربیتی ایتام نیز مطرح است، پاسخ می‌دهد.

جایگاه آزاداندیشی در رادیو اقتصاد

برنامه گفت‌وگوی علمی رادیو گفت‌وگو امروز با طرح مساله جایگاه آزاداندیشی در نظریه‌پردازی نوین، این مبحث را با کارشناسان و صاحب‌نظران این عرصه مورد واکاوی قرار می‌دهد.

ناصر گذشته و میثم چگین مهمان این برنامه هستند تا ضمن بررسی جایگاه نظریه‌پردازی در عصر حاضر و میزان فاصله بین عمل و نظر همچنین جایگاه آزاد اندیشی در عرصه نظریه‌پردازی را به چالش می‌کشند. این برنامه، ساعت 22 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها