سریال «نیاز» که ماجراهای یک زوج جوان بعد از بازگشت به ایران را روایت می‌کند، در پنج قسمت به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده برای نمایش در شب‌های قدر تولید می‌شود. نیاز قرار است از شبکه سه پخش شود.
کد خبر: ۸۰۸۲۷۶
«نیاز» سهیلی‌زاده  برای شب‌های قدر

به گزارش جام‌جم، فیلمنامه «نیاز» به قلم گروهی از نویسندگان به سرپرستی عباس نعمتی نوشته شده و درباره زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است که خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. در بازگشت به وطن، سیما مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.

ایرج محمدی درباره سریال نیاز گفت: تصویربرداری این سریال صبح شنبه آغاز و اولین نمای آن در یک تعمیرگاه تصویربرداری شد. نیاز در تهران تولید می‌شود و تصویربرداری آن تا 20 روز دیگر ادامه خواهد داشت.

براساس توضیحات محمدی، در حال حاضر گروه تصویربرداری در یک ساختمان تجاری مشغول به ضبط صحنه‌هایی از سریال هستند و ادامه آن در خانه‌ای که خانه پدری پیمان است، پارک، بیمارستان، کلانتری و چند مکان دیگر تصویربرداری خواهد شد.

بهاره افشاری، حدیث میرامینی، شهرزاد کمال‌زاده، عمار تفتی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، آرش تاج تهرانی و سیروس میمنت از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند. محمدی از پیوستن چند بازیگر جدید طی روزهای آینده به این سریال خبر داد و گفت: در این سریال به مسائلی درباره تفاوت دیدگاه‌ها و ارتباطات انسانی و بین نسلی توجه می‌شود.

سریال نیاز برای شبکه سه که جوانان بیشتری مخاطب آن هستند تولید می‌شود و از این رو به تفاوت‌ بین نسل‌ها و تعاریفی که دیدگاه‌های مختلف درباره ازدواج دارند، توجه می‌کند. داستان این سریال درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی است و دو دیدگاه را طرح می‌کند که یکی ازدواج و زندگی مشترک را در دیگر خواهی تعریف می‌کند و دیگری خودخواهی و سهم‌طلبی را.

داستان نیاز در جریان رخدادها و ماجراهایی که نمایش می‌دهد به معنویت می‌پردازد و از آن به عنوان گمشده انسان امروز یاد می‌کند. این سریال به واسطه پرداختن به معنویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی برای پخش در شب‌های قدر در نظر گرفته شده است.

آهنگسازی سریال نیاز را فردین قره‌گوزلو انجام می‌دهد، امیر عابدی آن را تدوین می‌کند، محمد افضلی به عنوان تصویربردار حضور دارد و مهدی آزادی صدابرداری سریال را برعهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Canada
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
۰
۰
واقعا به درد نخوره

نیازمندی ها