سرقت از مسافران قطار به شیوه بیهوشی

مرد مؤدب، سارق بود

مرد جوانی که در قطارها دست به سرقت با روش بیهوشی می‌زد از سوی پلیس بازداشت شد.
کد خبر: ۸۰۶۹۶۸
مرد مؤدب، سارق بود

چندی پیش مرد جوانی به دادسرای ناحیه 16 مراجعه کرد و گفت: چند روز پیش برای انجام کاری به شهرستان رفته بودم. ساعت یک بامداد شب گذشته از شهرستان به مقصد تهران بلیط قطار گرفتم و سوار قطار شدم و وارد کوپه خودم شدم. بعد از آن مردی به همان کوپه آمد. در راه او شروع کرد به صحبت کردن و از مشکلات زندگی اش گفت، وقتی با او صحبت می کردم با خودم گفتم که چقدر مرد مودب و خوبی است و حتی به او شماره تلفن دادم تا بیشتر با هم رفت و آمد کنیم.

شاکی افزود: چند ساعتی گذشته بود و نزدیک صبح بود که این مرد یک لیوان چای برای هردویمان ریخت. من تا چای را خوردم خوابم گرفت و دیگر نفهمیدم چه شد. وقتی به هوش آمدم آن مرد رفته بود. کیفم را نگاه کردم و دیدم که هرچه پول داشتم یعنی نزدیک به 2 میلیون تومان را دزدیده و با خودش برده است. حتی یک ساعت گرانقیمت هم داشتم که آن را هم دزدیده بود.

با اعلام این شکایت درحالیکه تحقیقات در این خصوص آغاز شده بود چند مالباخته دیگر شکایت های مشابه خود را مطرح کردند و پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در ادامه با ردیابی قطارهای تهران به مقصد شهرستان های مختلف متهم خیلی زود شناسایی دستگیر شد.

وی در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.‎(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
برچسب ها: سرقت سارق
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها