گزارش «جام‌جم» از برنامه انتخاباتی رادیو ایران که در قالب مسابقه پخش می‌شود

شور انتخابات در موقعیت چهارم

رادیو ویژه‌برنامه‌های رمضان امسال را با جشن سلام آغاز می‌کند و با جشن سپاس به پایان می‌رساند.
کد خبر: ۸۰۵۸۶۸
«جشن سلام» رادیو به رمضان

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، در ماه رمضان رادیو ایران در برنامه «30 مسجد در 30 استان» به انعکاس مراسم افطار مساجد مختلف در سراسر کشور خواهد پرداخت. این برنامه هر شب هنگام افطار از یکی از استان‌های کشور پخش خواهد شد. این شبکه در ویژه‌برنامه «والعصر» با توجه به علاقه مخاطبانش، تلاوت‌های قاریان مختلف را پخش می‌کند.

در رادیو تهران برنامه «بهار تلاوت» برای ساعت‌های مختلف در ماه رمضان آماده پخش شده است. «اتوبوس همدلی رادیو تهران» از دیگر برنامه‌های این شبکه است.

رادیو جوان از 28 شعبان با ویژه‌برنامه‌هایی به استقبال ماه مبارک رمضان خواهد رفت. مسابقه بزرگ نهج‌البلاغه از دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی است. رادیو فرهنگ نیز هر روز یک برنامه ادبی ـ تحقیقی برای مخاطبانش تدارک دیده که در قالب برنامه‌های «سی روز سی حدیث، سی روز سی کتاب، سی روز سی آیین و سی روز سی غزل» ارائه می‌شود.

شبکه رادیویی ورزش نیز همراه با دیگر شبکه‌های رادیو در ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های بسیاری را تدارک دیده است. انعکاس مراسم افطاری ورزشکاران، پوشش زنده مراسم افطاری در زورخانه‌ها با حضور ورزشکاران و پهلوانان ایرانی، انعکاس مراسم گلریزان و ویژه‌برنامه‌هایی برای ورزشکاران روزه‌دار برخی از این برنامه‌ها هستند.

شبکه رادیویی قرآن هم امسال با ارائه برنامه‌های تعاملی با سیمای قرآن به آموزش قرائت، حفظ و مفاهیم قرآنی می‌پردازد. برنامه‌های کوتاه‌مدت آموزشی برای تدریس قرائت و تجوید قرآن کریم، ارائه تلاوت‌های قاریان بین‌المللی، پخش بخش‌هایی از سخنرانی‌های بزرگان دین، معرفی کتاب‌های قرآنی در آیتم‌های روزانه، پوشش کرسی‌های تلاوت، پوشش وسیع نمایشگاه قرآن کریم که هر سال در ماه رمضان برپا می‌شود و تولید 500 قطعه نمایشی قرآنی برگرفته از آیات کتاب وحی از جمله برنامه‌های رادیو قرآن برای غنا بخشیدن به اوقات مخاطبان در ماه رمضان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها