۲۴ساعت پرواز با هر بار شارژ

بالگرد است یا هواپیما؟! + عکس

پرواز با سرعت ۴۴۴ کیلومتر بر ساعت

سریعترین بالگرد نظامی جهان ساخته شد

مهندسان علوم نظامی بالگرد جدیدی ساخته اند که سرعت بالا و چالاکی مهمترین ویژگی آن به شمار می آید.
کد خبر: ۸۰۰۶۴۱
سریعترین بالگرد نظامی جهان ساخته شد

این بالگرد فوق مدرن توسط گروهی از مهندسان علوم نظامی در آمریکا ساخته شده و به تازگی نیز نخستین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت در فلوریدای این کشور انجام داد.

این فناوری جدید «S-۹۷ Raider» نام دارد و گفته می شود نسل بعدی بالگردهای نظامی با قابلتیهای ویژه پروازی در ارتش آمریکا خواهد بود.

بدون شک مهمترین ویژگی این بالگرد، سرعت زیاد آن است. «S-۹۷ Raider» توانایی پرواز با حداکثر سرعت ۴۴۴ کیلومتر بر ساعت را دارد که این مهم به واسطه پیشرانه مخصوصی به دست آمده که در سیستم موتوری آن تعبیه شده است.

به گفته مهندسانی که این فناوری جدید را ارایه کرده اند، اگر همه چیز بر اساس برنامه ریزیهای از پیش صورت گرفته به پیش رود، دستیابی به حداکثر سرعت ۴۴۴ کیلومتر در این بالگرد در آزمایشاتی که قرار است ماههای آینده صوت گیرد دور از ذهن نخواهد بود.

آنها این بالگرد را به گونه ای طراحی کرده اند که در گردش به چپ و راست و حرکت عقب گرد نیز سرعت قابل توجهی داشته باشد. این ویژگی مهم آن را از گزند شلیک های زمینی در امان نگاه می دارد.

از آن گذشته چالاکی قابل توجهی «S-۹۷ Raider» موجب شده تا بتوان آن را گزینه ای مناسب جهت به کارگیری در حملات نظامی در نظر گرفت.

این فناوری جدید درحالی ارایه می شود که پیشتر سریعترین بالگرد جهان با حداکثر سرعت ۴۳۰ کیلومتر بر ساعت ساخته شده بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها