یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که همواره در بازه‌های زمانی متفاوت برای بسیاری از کاربران ویندوزی به‌وجود می‌آید، ناتوانی در دسترسی به برخی فایل‌ها و پوشه‌ها یا حذف فایل یا برنامه‌ موردنظر از روی رایانه است.
کد خبر: ۷۹۶۷۷۲
مدیریت مالکیت فایل‌ها و پوشه‌ها

این ناتوانی یا نداشتن مجوز برای انجام کار با دو خطای بسیار شایع از جمله Access Denied و Cannot Delete File به‌نمایش در می‌آید که گاهی برای رفع آن ری‌استارت کردن رایانه مشکل‌گشاست و گاهی نیز باید مراحل پیچیده‌ای را برای ثبت مالکیت فایل با کاربری مدیر سیستم طی کنید.

دوست دارید بدون نیاز به ری‌استارت کردن یا طی مراحل دشوار، در صورت بروز این مشکل، آن را رفع کنید؟ نرم‌افزار قدرتمند TakeOwnership Pro ابزاری با قابلیت استفاده به‌صورت رایگان است که به شما اجازه می‌دهد با یک کلیک، مالکیت همه فایل‌ها و پوشه‌های موردنظر را به‌نام خود ثبت کرده و دسترسی همه بخش‌ها و پردازش‌های سیستم‌عامل را به اطلاعات موردنظرتان نیز متوقف کنید. در این شرایط هنگامی که قصد دارید پوشه‌ای را تغییر نام دهید یا هنگامی که می‌خواهید فایلی را حذف کنید و با پیغام‌های خطایی همچون فقدان دسترسی به فایل، فایل در حال استفاده است و... مواجه می‌شوید، براحتی و با یک کلیک می‌توانید مشکل را رفع کرده و درخواست موردنظر را روی اطلاعات انجام دهید.

روش استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده و در دو حالت امکان‌پذیر است. شما می‌توانید پس از نصب و اجرای نرم‌افزار، فایل‌ها و پوشه‌های موردنظر را با عملیات کشیدن و رها کردن روی پنجره‌ برنامه به آن منتقل کرده و روی گزینه Take Ownership کلیک کنید یا پس از انتخاب هریک از فایل‌ها و پوشه‌های موردنظر از ویندوز اکسپلورر، روی آنها کلیک راست کرده و گزینه‌ Take Ownership را از منوی به‌نمایش درآمده انتخاب کنید.

نرم‌افزار TakeOwnership Pro در همه نسخه‌های 32 و 64 بیت ویندوزهای اکس‌پی، ویستا، 7، 8، 1/8 و 10 قابل اجراست و برای دانلود آخرین نسخه‌ آن می‌توانید از سایت زیر کمک بگیرید:

http://bit.ly/1zdy8x8

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها