تعدادی از مظنونان آتش زدن هتل تارای مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۶۳۶۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی ناجا در حاشیه هجدهمین همایش سراسری معاونان اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های کشور در جمع خبرنگاران گفت: در اتفاقی که در مهاباد افتاد شبکه‌های معاند تلاش کردند جو را امنیتی جلوه دهند.

این شبکه‌ها با جوسازی اعلام کرده بودند که هیچ ردپایی از مظنونان این پرونده در دست نیست اما برخلاف موضعگیری غلط این رسانه‌ها فرد اصلی دستگیر شده و در اختیار دادسراست.سردار سرتیپ سعید منتظرالمهدی افزود: تعدادی از مظنونانی که در آتش‌سوزی هتل تارای مهاباد دست داشتند نیز دستگیر شده‌‌اند که تحقیقات در این رابطه از این متهمان و تنها متهم بازداشت شده در مرگ دختر مهابادی ادامه دارد .دادستان عمومی و انقلاب مهاباد در این رابطه به ایسنا گفت: پرونده این حادثه به بازپرسی دادسرای مهاباد ارجاع شده و تحقیقات لازم در زمینه مرگ مشکوک این دختر جوان با دقت کامل در حال انجام است.اصلان حیدری افزود: بر اساس دستورات داده شده، این پرونده خارج از نوبت و در حداقل زمان ممکن رسیدگی می‌شود. هم‌اکنون یک نفر متهم در همین زمینه دستگیر شده و تحقیقات از وی برای روشن شدن ماجرا ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه نیز، در جمع خبرنگاران درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده گفت: در این قضیه فردی به جهاتی این اتفاق برایش افتاده یا خودش برای خود پیش آورده است. بعد یک فرد نااهل دیگر آمده کاری کرده و الان هم در حال بررسی است. اگر اجازه می‌دادند از همان اول درست رسیدگی می‌شد، شاید مشکلات کمتر بود؛ الان هم نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وارد شده‌اند و افرادی که در این زمینه لازم بوده احضار و بازداشت شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها