ویندوز موبایل 10 به امکنات بسیار پیشرفته‌ای در بخش نقشه خود دسترسی خواهد داشت

امکانی جدید برای نقشه‌های ویندوز موبایل

مایکروسافت در آخرین نسخه آزمایشی از ویندوز 10 برای تلفن‌های همراه هوشمند، از امکانات ویژه نقشه‌های این سیستم‌ عامل نیز پرده‌برداری کرد.
کد خبر: ۷۸۹۷۱۳
امکانی جدید برای نقشه‌های ویندوز موبایل

جام جم کلیک: بسیاری از افراد منتظر رونمایی نهایی از ویندوز 10 هستند و مایکروسافت نیز با تمام قوا در حال تلاش برای عرضه یکی از بهترین سیستم‌ عامل‌های تاریخ است و این موضوع هنگامی هیجان‌انگیزتر می‌شود که به یاد بیاوریم که امکانات ویندوز 10، به ‌صورت یکپارچه بوده و بر روی تمامی پلتفرم‌های میزبان این سیستم عامل (تبلت، کنسول بازی، تلفن همراه هوشمند و رایانه خانگی) به طور یکسان عمل خواهند کرد.

در میان امکاناتی که تا به حال برای نسخه تلفن همراه این سیستم عامل معرفی شده بودند، جای خالی ساختار نقشه و موقعیت یابی ویژه، به شدت احساس می‌شد ولی مایکروسافت در آخرین نسخه از نمونه‌های آزمایشی ویندوز 10 برای تلفن‌های همراه هوشمند، ساختار نقشه‌های مورد استفاده در این سیستم‌ عامل را نیز به نمایش درآورده است.

این نقشه‌ها به صورت تلفیقی بوده و از امکانات کامل نقشه‌های بینگ و نقشه‌های نوکیا Here استفاده خواهند کرد که این امر موجب می‌شود تا این نقشه‌ها دارای دقت بالا و امکاناتی مطلوب باشند. برای نمونه می‌توان در میان امکانات این نقشه‌ها به مواردی مانند ارائه مشخصات و جزئیات ترافیک در مسیرهای حرکتی و یا مسیریابی و راهنمایی صوتی برای حرکات نیز اشاره کرد. در کنار این موارد، موارد اولیه و بدیهی مانند مسیریابی، محاسبه مسافت طی شده و غیره نیز در این نقشه‌ها وجود خواهند داشت.

همچنین با کمک این نقشه‌ها می‌توان تعداد محدودی از شهرهای جهان را به‌ صورت سه‌بعدی مشاهده کرد که این امکان با تلفیق با امکان یافتن مکان‌های مشخص، می‌تواند کاربری این نقشه‌ها را به مرحله جدیدی وارد سازد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها