گزارش میدانی کلیک از خرید و فروش در روزهای پایانی سال

پرسه در بـازار دیجیتال

بازی DDS این روزها رتبه‌های خوبی در جدول پرفروش‌های اندروید به خود اختصاص داده است. بی‌دلیل هم نیست. با این معرفی همراه باشید.
کد خبر: ۷۸۸۸۱۱
بازی موبایل: جورچین پرفروش این روزها

جام جم کلیک: بازی DDS یکی از تازه‌ترین ورودی‌ها به ژانر پرطرفدار و پربازی جورچین است. واضح‌ترین وجه تمایز این بازی فوق‌العاده دوست داشتنی، گرافیکش است. ظاهر بازی به طرز دردناکی زیبا و دوست داشتنی است. جذابیت شخصیت‌های واقعا بامزه‌ی این بازی با صداها و اطوارهای جالبی که برایشان طراحی شده، دوچندان شده است.

وجه تمایز دوم آن با اغلب بازی‌های جورچین در این است که جدول پیش روی بازیکن از سطحی خاکی تشکیل شده و بازیکن با حذف خانه‌های خاکی، راه را برای ورود و پیشرفت آب به سطوح پایین‌تر هموار می‌کند. نیازی به کشیدن دست بر روی خانه‌ها نیست و فقط کافی است روی یکی از خانه‌های همسانِ یک مجموعه ضربه بزنید تا کل آن خانه‌ها حذف شوند. لازم به ذکر است که فقط خانه‌های خاکی امتیاز دارند و حذف مجدد خانه‌هایی که از خاک خالی شده‌اند، هیچ امتیازی در بر ندارد.

کم‌کم با پیشرفت بازیکن، یک سری خانه‌ها دو یا سه سطح پیدا می‌کنند. بعضی از این سطوح فقط حکم موانعی را دارند که بازیکن باید با حذفشان مسیر را باز کند، بعضی دیگر هم جوایز ویژه‌ای در خود پنهان کرده‌اند که امتیاز بازیکن را قوت می‌بخشند. هر چه هم به سطوح پایین‌تر بروید، امتیازهای بیشتری از این خانه‌ها نصیبتان خواهد شد. یک سری خانه‌ها نیز محبس کرم‌های ابریشم هستند که با رساندن آب به آن‌ها باید رهایشان کنید.

سازندگان به خوبی از این مکانیک‌ها کمک گرفته و عمق قابل توجهی به بازی بخشیده‌اند. اگر دنبال یک جورچین متفاوت با گرافیک ممتاز هستید، این بازی را از دست ندهید.

عنوان بازی: Diamond Digger Saga

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: King.com Limited

سبک: جورچین

دانلود رایگان بازی Diamond Digger Saga برای اندروید

دانلود رایگان بازی Diamond Digger Saga برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها