دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو:

جامعه ایران نیازمند سواد اطلاعاتی است

معاون وزیر ارتباطات عنوان کرد

امسال IP به نسخه 6 کوچ می‌کند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: دسترسی آزاد به اطلاعات و سامانه‌های متن باز و مهاجرت به IPv۶ از جمله برنامه‌های این سازمان در سال جدید است.
کد خبر: ۷۸۶۱۴۸
امسال IP به نسخه 6 کوچ می‌کند

به گزارش جام جم کلیک: نصرالله جهانگرد در همایش سیاست‌ها، برنامه‌ها و انتظارات از بخش فاوا که به عنوان مجری توانا به مدیریت همایش نیز پرداخت، فعالیت‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران را در چند بخش برشمرد و گفت: ارتقای خدمات الکترونیکی، حمایت و باروری خلاقیت‌ها، توسعه کسب‌وکارها و افزایش امنیت سرفصل برنامه‌های این سازمان خواهد بود.

وی در ارتباط با برنامه‌های زیرمجموعه این سرفصل‌ها نیز گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه ملی اطلاعات، تولید محتوای بومی، ارتقای خط و زبان فارسی در محیط رایانه‌ای، دولت همراه، خدمات ابری، دسترسی آزاد به اطلاعات و سامانه‌های متن باز و مهاجرت به IPv6 از جمله برنامه‌های سازمان فناوری اطلاعات در سال جدید است.

معاون وزیر ارتباطات به مدیریت هویت و اطلاعات شهروندی و تدوین استانداردهای امنیت و تبادل اطلاعات اشاره و از جمله برنامه‌های توسعه کسب‌و‌کار بازار به تسهیل ورود و خروج شرکت‌های نوآور در بازار و تسهیل و ارائه خدمات پایه نرم‌افزاری ابری برای شرکت‌های نوپا یاد کرد.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها