سونی قصد دارد تا اکسپریا پی 2 را به عنوان یک محصول نیرومند روانه بازار کند

اکسپریا پی 2، غول جدید سونی در راه است

سونی رسما از یک گوشی هوشمند جدید اکسپریا رونمایی کرد. این کمپانی طی چند سال اخیر فروش خوبی از بخش موبایل خود نداشته و به همین دلیل چندین بار با کاهش قیمت محصولات خود تلاش کرد تا در فروش موبایل تعادلی ایجاد کند. حال سونی یک گوشی جدید از خانواده اکسپریا با نام J1 کامپکت را معرفی کرده است.
کد خبر: ۷۸۲۲۲۲
سونی اکسپریا J1 Compact معرفی شد

به گزارش جام جم کلیک: پس از معرفی ناگهانی اکسپریا E4 در هند، امروز نیز شاهد معرفی گوشی جدید با نام اکسپریا J1 کامپکت در ژاپن هستیم. پردازنده اسنپدراگون 800، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن 720p، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه SD تا ۱۲۸ گیگابایت، پردازنده گرافیکی آدرنو 330، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی همراه با سنسور Exmor RS، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری، اندروید نسخه ۴.۴ و باتری با ظرفیت ۲٫۳۰۰ میلی آمپر ساعت و غیرقابل تعویض از مشخصات این دستگاه است.

این گوشی دارای ابعاد ۹.۷ در ۶۵ در ۱۲۸ میلی متر و وزن ۱۳۸ گرمی است. این گوشی نسبتا دارای مشخصات خوب و میان رده‌ای است و به نظر می‌رسد برای افرادی که به دنبال گوشی‌های متوسط به همراه سخت‌افزار قوی هستند، مناسب باشد.

گوشی جدید سونی با قیمت ۴۵۴ دلار و از روز ۲۷ مارس در ژاپن ارائه خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی از عرضه‌ این گوشی در سایر کشورها مشخص نیست، باید منتظر برنامه‌های آتی سونی ماند.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها