میزگردی با حضور رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک کشور و رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس

لباس، یک رسانه است

برگزیدگان چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در مراسمی با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت معرفی شدند.
کد خبر: ۷۷۸۶۹۱
معرفی برگزیدگان جشنواره مد و لباس فجر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس آرای هیئت داوران از میان هفت نامزد نهایی طراح برگزیده سال مرجان کشاورز و حمیده همتی بعنوان طراحان برگزیده سال 93 معرفی شدند.
بر این اساس در حوزه دانشگاهی و در بخش طراحی لباس عموم برای دانشجو ژیلا شریعتمدار ، فاطمه عباسی و زهره جناب رتبه اول تا سوم و نغمه زائری و زهرا ارشدی شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش طراحی لباس دانشجو برای دانشجو نادلی معصومیان و زهرا تقدمی رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
این بخش رتبه اول نداشت.
در بخش کتاب فریده طالب پور ، آتمیس هوشیار و محبوبه الهی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش پایان نامه کارشناسی منیژه غلامی و هادی حسینی حائز رتبه اول شدند و زینب لوزانی و مرال نظری رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین معصومه فهیم نیا ، زینب گریبانی و لیلا سهیلی شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش پایان نامه کارشناسی ارشد سارا زندباف ، زینب تقدس نژاد و روشنک داوری حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در بخش مقالات آتنا یزدانی و فائزه اسماعیلی حائز رتبه های اول تا دوم و سیامک کاظمی و مریم مونسی شایسته تقدیر شناخته شدند.
اما در حوزه صنعت ، عرضه و فروش حمید بنانی بعنوان برگزیده بخش کیف ، عبدالحمید محمدی برگزیده بخش کفش ، حسین مهدی زاده برگزیده لباس مردانه و حمید بهکار برگزیده لباس زنانه معرفی و از حمیدرضا نیک طبع بخاطر تلاش در عرصه صنعت تقدیر شد.
همچنین در بخش رسانه های برتر از آقای رجبی معمار از شبکه بازار رسانه ملی ، خانم ریسمانچی از باشگاه خبرنگاران و خانم جاوید از روزنامه آسیا تقدیر شد.
در بخش مسابقه جشنواره چهارم خدیجه منصوری در بخش عفاف و حجاب شایسته تقدیر شناخته و حسین فدایی ، راضیه بهره مند و رزینا شیری بعنوان حائزان رتبه های اول تا سوم در بخش کیف و کفش معرفی شدند.
در بخش پارچه و طراحی پارچه پریسا زینلی ، مرضیه آقارضایی مهابادی و ملیسا پورفیضی بعنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و مریم نظیف شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش لباس اجتماع بانوان ساناز رستمی ، مرجان کشاورز و سپیده پارساپور حائز رتبه های اول تا سوم و فائزه زند کریمی شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش لباس مجلس بانوان حمیده همتی گشتاسب ، خانم جوغتایی و مهرنوش تیمورزاده رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و رفیعه رازبانی شایسته تقدیر شناخته شدند.
همچنین در بخش لباس کودک نرگس محسن درویش شایسته تقدیر شناخته شد.
در مراسم امروز از کتاب مجموعه مقالات جشنواره سوم مد و لباس فجر نیز رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها