جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: سایپا تیم خوبی است و با شناخت به مصاف این تیم می رویم.
کد خبر: ۷۷۷۲۶۹
گل محمدی: با شناخت به مصاف تیم خوب سایپا می رویم

یحیی گل محمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: با این حال مسابقه دشواری در پیش رو داریم زیرا هر چه درلیگ برتر جلو تر می رویم حساسیت بازی ها بیشتر خواهد شد.
گلمحمدی با اشاره به تغییرات بازیکنان در نیم فصل در تیم سایپا گفت: با اضافه شدن جوانان خوبی به این تیم نسبت به نیم فصل اول شرایط سایپا بهتر شده است.
گل محمدی در باره وضعیت تیم ذوب آهن اظهار کرد: پس از بازی با سپاهان از نظر روحی و تمرینات روی بازیکنان کار شد و شرایط تیم در حال حاضر خوب است.
وی با بیان اینکه هر دو تیم فردا برای بازی فوتبال به مصاف هم می روند، گفت: به طور قطع شاهد بازی خوب و تماشاگرپسندی خواهیم بود.
سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه هدف ما در هر مسابقه ای کسب سه امتیاز است، افزود: دو تیم از نظر امتیاز اختلاف چندانی با هم ندارند و نمی شود از قبل بازی ها را پیش بینی کرد.
سرمربی ذوب آهن گفت: دفاع خوب و هجومی بازی کردن در فوتبال مهم است و باید از موقعیت هایی که به دست می آید نهایت استفاده را برد.
وی با بیان اینکه مهم نیست تیم هجومی باشد یا تدافعی، گفت: این اهمیت دارد که بازیکنان به وظایفی که به آنها محول می شود خوب عمل کنند.
گل محمدی اظهار کرد: هر مسابقه ای برای تیم ما با اهمیت است و فرقی ندارد با چه تیمی بازی می کنیم.
وی در باره شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس و موضوع تمدید قراردادش با ذوب آهن گفت: من به پرسپولیس فکر نمی کنم و ذوب آهن هم پیشنهاد رسمی برای تمدید قرارداد نداده است.
گل محمدی با اشاره به احتمال تغییرات در برنامه لیگ برتر و جام حذفی گفت: به این شرایط عادت داریم و برنامه ریزی خوبی برای مسابقات نشده است چون باعث شده پویایی لیگ زیر سوال برود.
در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران، عصر جمعه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم سایپا خواهد بود.
تیم فوتبال سایپای البرز در دیدار با ذوب آهن در نیم فصل اول لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها