تصور آینده با هولولنز مایکروسافت

توسعه هولولنز راه ورود به دنیای مجازی

تغییر در دنیای تبلت‌ها و فناوری‌های پوشیدنی با طرح مفهومی مایکروسافت

پروژه مایکروسافت دنیای فناوری را متحول خواهد کرد

مایکروسافت با ارائه طرح مفهومی ویژه‌ای در قالب یک پروژه ویژه تصمیم دارد تا بخشی از آینده‌ای که 10 سال با ما فاصله دارد را به نمایش دربیاورد.
کد خبر: ۷۷۴۹۱۸
پروژه مایکروسافت دنیای فناوری را متحول خواهد کرد

جام جم کلیک: مایکروسافت سنتی و دیکتاتور را فراموش کنید، این شرکت تحت نظارت ساتیا نادلا به شرایطی رسیده است که همگان می‌توانند انتظار تغییر آینده را از این شرکت داشته باشند. این غول فناوری با تغییر رویه خود و احترام به خواسته‌های مخاطبان خود در جبهه‌های مختلفی رو به جلو می‌تازد و به‌خوبی توانسته است تا محصولاتی که در رده محصولات قدیمی این شرکت بوده‌اند را به‌ یک اندازه نسبت به محصولات نوآورانه و خلاقانه جدید رشد دهد که نمونه بارز این دو مورد را می‌توان ویندوزفون و پروژه هولولنز دانست.

در این میان مایکروسافت از محصول هوشمندانه و نوآورانه دیگری نیز پرده‌برداری کرده است که البته هنوز در حد طرح مفهومی قرار دارند. این پروژه گسترده که توسط این شرکت با عنوان Productivity Future Vision نامیده می‌شود شامل موارد بسیار ویژه‌ای است که هریک از آن‌ها در نوع خود بسیار ویژه و منحصر به‌فرد هستند.

این محصولات در رده‌هایی مانند هولوگرام‌ها، ابزارهای پوشیدنی، تبلت‌های بسیار نازک و غیره هستند. یکی از جالب‌ترین محصولاتی که در این زمینه تصویر آن را مشاهده می‌کنید مربوط به یک تبلت بسیار نازک و انعطاف‌پذیر است که تقریبا به‌ضخامت جلد یک مجله است.

دیگر محصولات مربوط به این پروژه نیز در نوع خود به خوبی نشان‌دهنده این هستند که 10 سال آینده شاهد عرضه فناوری‌های فضایی نخواهیم بود و مایکروسافت فناوری واقع‌گرایانه‌ای را به‌نمایش گذاشته است. سایر محصولات این پروژه شامل نمایش اطلاعات بر روی شیشه، مچ‌بند هوشمند برای انتقال داده‌ها به ابزارهای دیگر و غیره هستند. به ‌این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که آینده ویندوز مایکروسافت را باید به‌ شکل یک محصول کاملا هولوگرافیک و پویا تصور نمود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها