در این فیلم تماشایی حیات وحش شاهد نبرد دو خرس بزرگ قهوه ای در فصل جفت گیری و بر سر قلمرو خواهیم بود.
کد خبر: ۷۷۱۷۲۱
نبرد خرس ها بر سر قلمرو + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رامبل، برای جنس نر گونه های مختلف جانوری به ویژه پستانداران داشتن قلمرو به مفهوم بقا است. داشتن قلمرو برای جانوران نر نه تنها از نظر شکار اهمیت دارد بلکه در فصل جفت گیری برای تداوم نسل آنها بسیار مهم است.

در این فیلم یک خرس قهوه ای تنومند و باتجربه آلاسکایی که به این گونه گریزلی نیز می گویند با رقیب جوان و تازه از راه رسیده ای مواجه شده است.

دو خرس روی پاهای عقب ایستاده و با زدن چند ضربه پنجه قدرت طرف مقابل را می سنجند. خرس جوان جثه کوچکتری نسبت به رقیب با تجربه اش دارد اما از ظاهرا اعتماد به نفس بیشتری داشته و رفتارش تهاجمی تر است.

او گام به گام به رقیبش نزدیک می شود و خرس با تجربه را به عقب می راند. دو خرس دوباره روی پا های عقب ایستاده و این بار نبرد جدی میان آنها آغاز می شود. آنها پوزه های یکدیگر را گاز گرفته و با پنجه به سر و شانه هم ضربه می زنند.

خرس با تجربه مانند یک کشتی گیر موفق به خاک کردن رقیب جوانش می شود اما حریف هم گوش او را در آرواره هایش گرفته است. خرس تنومند با تکیه به روی پاهای عقب حداکثر فشار را به رقیب جوان وارد می کند تا مانع از بلند شدن او شود.

اکنون خرس تنومند پوزه و زیر گلوی رقیب را در میان دندان هایش گرفته است اما گریزلی جوان قصد تسلیم شدن ندارد. خرس تنومند تلاش می کند شکم رقیبش را گاز بگیرد. دو رقیب دوباره روی دو پای عب استاده و با هم سرشاخ می شوند.

خرس باتجربه به وضوح خسته شده است در حالی که رقیب جوانش هنوز پر از انرژی است. خرس کهنه کار به نبرد خاتمه می دهد . او با عقب رفتن و حرکات سر نشان می دهد که شکست را پذیرفته است.

خرس جوان نیز به نشانه پیروزی چند گام به سوی رقیب برمی دارد تا برتری اش نشان دهد.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها