توصیه یک تهیه کننده به رئیس جمهور

حاشیه‌های مراسم اختتامیه فیلم فجر/ بخش اول

اهدای جوایز بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر حاشیه‌های خاص خود را داشت.
کد خبر: ۷۶۹۷۰۰
حاشیه‌های مراسم اختتامیه فیلم فجر/ بخش اول

در بخش نگاه نو، بهتاش صناعی‌ها یکی از فیلمنامه‌نویسان فیلم «احتمال باران اسیدی» که دیپلم افتخار فیلمنامه اصلی را برد، از ایرج رامین‌فر، کامبوزیا پرتوی، شمس لنگرودی و جعفر پناهی تشکر کرد.

وحید جلیلوند، کارگردان فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» هم در حالی که از تندیس جدید سیمرغ تعجب کرده بود خطاب به رضاداد دبیر جشنواره گفت: «آقای رضاداد داشتیم؟ سیمرغ کو؟ دستت درد نکنه.» او همچنین از برادر، پدر و مادرش هم تشکر کرد. امیرحسین عسگری هم که دیپلم افتخار این بخش را برای فیلم «بدون مرز» گرفته بود دریافت این جایزه را از کرم سلطان خراسان امام رضا (ع) دانست.

در پایان اهدای جوایز این بخش اما فرشته طائرپور یکی از اعضای هیات داوران با اشاره به احتمال حضور حسن روحانی در این مراسم گفت: «ظاهرا قرار بوده آقای رییس‌جمهور هم در این مراسم حضور داشته باشند. حالا می‌خواهم به ایشان بگویم این سینمای محترم را متعلق به جمهوری اسلامی ایران بدانید و امیدوارم فرصت کنید فیلم‌ها را تماشا کنید.»

او پیشنهاد داد: «در میان همه گرفتاری ها شاید هفته‌ای یک بار فیلم دیدن کار سختی نباشد. چیزهایی که در فیلم‌های سینمای این دوره وجود دارد بهترین آینه است برای این که در بین گرفتاری‌ها و اوج مشکلاتی که آقای رییس جمهور دارند هم روح خود را تازه کنند و هم با واقعیت‌های جامعه آشنا شوند. ما به حمایت‌های واقعی در حوزه سینما احتیاج داریم.» (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها