شباهت فیلم تلویزیونی «تنهایی» و «مرگ ماهی»؛

اگر صحت داشته باشد از روح الله حجازی شکایت می کنم

بعد از تماشای «مرگ ماهی» به کارگردانی روح الله حجازی خط داستانی این فیلم ما را یاد فیلم تلویزیونی«تنهایی» به کارگردانی حجت الله قاسم زاده انداخت که چندین بار هم از تلویزیون پخش شده است. در آن فیلم شهاب حسینی، امیرحسین مدرس ، لاله اسکندری و ... نقش‌های اصلی را برعهده داشتند.
کد خبر: ۷۶۸۰۰۷
اگر صحت داشته باشد از روح الله حجازی شکایت می کنم

به همین خاطر با قاسم زاده تماس گرفتیم تا بپرسیم آیا در جریان این شباهت هست یا حجازی با او در این باره مشورتی داشته که قاسم‌زاده پاسخ منفی به این سوال داد و گفت: «هنوز این فیلم را ندیدم اما مثل شما از چند نفر دیگر هم شنیدم که با من تماس گرفتند و گفتند فیلم جدید آقای حجازی شبیه یکی از فیلم‌های من به نام «تنهایی» است. نمی خواهم قضاوت زودهنگام کنم و ترجیح می دهم فیلم را ببینم و بعد نظر بدهم اما از قول من بنویسید اگر این اتفاق افتاده باشد و ایشان از روی داستان «تنهایی» من ، «مرگ ماهی» را ساخته باشند حتما از طریق قانونی پیگیر موضوع می شوم. به خاطر اینکه این عمل غیر اخلاقی و دزدی است و زحمت تیم من را زیر سوال می‌برد.» (روزنامه سینمایی صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سین
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
۰
۰
خواهش میكنم تیتر رو درست كنید این آقا گفتن : هنوز این فیلم را ندیدم اما مثل شما از چند نفر دیگر هم شنیدم كه با من تماس گرفتند و گفتند فیلم جدید آقای حجازی شبیه یكی از فیلم‌های من به نام «تنهایی» است. نمی خواهم قضاوت زودهنگام كنم و ترجیح می دهم فیلم را ببینم و بعد نظر بدهم
پس همون شباهت فیلم تلویزیونی تنهایی و مرگ ماهی كافیه

نیازمندی ها