جام جم نوا:‌ گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان جمعه 17 بهمن در دو نوبت تازه‌ترین آثار خود در حوزه موسیقی نواحی بوشهر را در تالار وحدت اجرا کرد.
کد خبر: ۷۶۸۰۰۳
باران‌خواهی «لیان» با آوای موسیقی/تصاویر

در ابتدای این کنسرت بعد از تکنوازی عود مهدی شریفیان، گروه موسیقی لیان با همان ترکیب و سبک همیشگی اولین قطعه خود با عنوان «الا صل علی دین محمد/ بده صلوات بر آل محمد» را که در مدح و ستایش حضرت رسول (ص) است اجرا کردند و بعد از همنوازی سازها بود که محسن شریفیان با نی انبان معروفش وارد صحنه شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

باران خواهی با ذکر پیامبر مهربانی
وی بعد از اجرای این قطعه خطاب به تماشاگران گفت: چه چیز مهم تر و بهتر از این که کنسرت امشب را با نام حضرت محمد(ص) شروع می کنیم و خوشحالیم که پیام آور باران و باران خواهی با نام زیبای پیامبر مهربانی ها هستیم. ما مسلمانیم به تمام ادیان دنیا احترام می گذاریم و امیدوارم اجرای این قطعه هدیه ای کوچک از یک گروه موسیقی به تمام دنیا برای نشان دادن و ستایش پیامبرمان باشد.
شریفیان افزود: قطعه ای که شنیدید علاوه بر ستایش کرامات پیامبر مربوط به آیین باران خوانی منطقه هرمزگان است که مردم این منطقه در برخی از آیین های خود از آن استفاده می کند و من امیدوارم با این برنامه ای که همراه شما اجرا کردیم هم باران آسمانی و هم باران رحمت بر همه ما نازل شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها