رضا نظری از تهران: در یکی از شماره‌های فصل بهارتان (صفحه 9ـ8) یک بازی معرفی کرده بودید که در آن مثل یک روح در محیط خانه پرسه می‌زدید، روی تفکرات افراد خانواده تاثیر می‌گذاشتید و دعوا یا آشتی راه می‌انداختید. لطفا مرا راهنمایی‌ کنید و بگویید این بازی چه نام داشت؟
کد خبر: ۷۶۷۶۲۷
پرسش و پاسخ: بازی The Novelist

رضا نظری از تهران: در یکی از شماره‌های فصل بهارتان (صفحه 9ـ8) یک بازی معرفی کرده بودید که در آن مثل یک روح در محیط خانه پرسه می‌زدید، روی تفکرات افراد خانواده تاثیر می‌گذاشتید و دعوا یا آشتی راه می‌انداختید. مثلا با لامپ‌های خانه یا از راه لوله‌ها به اتاقی می‌رفتید، ولی نباید زیاد به افراد نزدیک می‌شدید تا متوجه شما شوند. من تمام آرشیو چند ساله‌ام را گشتم، ولی این بازی را پیدا نکردم. لطفا مرا راهنمایی‌ کنید و بگویید این بازی چه نام داشت؟

پاسخ کلیک: سوال بسیار جالبی طرح کردید و از آن جالب‌تر آن‌که بسیاری از جزئیات بازی معرفی شده را در ذهن دارید، اما نام آن را فراموش کرده‌اید. سوال شما را به یکی از نویسندگان بخش بازی کلیک
(آقای رحمانی) ارجاع دادیم و پس از اندک قلقلکی که به مغز او وارد شد، مطلب موردنظر شما را از آرشیو بیرون کشیدیم.

در کلیک شماره 455 مورخ 15 دی‌ماه 1392 این مطلب به چاپ رسیده و نام بازی The Novelist است. این بازی مطلب اصلی صفحه‌ 8 و 9 بوده و با عنوان زندگی یک نویسنده چاپ شده است.

برای مشاهده این نسخه در بخش نشریات جام‌جم می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://press.jjo.ir/267?year=1392&Month=10&Day=15

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها