گروه لیان که بزودی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود؛ قطعه‌ای را در ستایش حضرت محمد(ص) پیامبر مهربانی‌ها اجرا می‌کند.
کد خبر: ۷۶۶۴۹۰

به گزارش مهر، نشست خبری کنسرت گروه «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان صبح روز گذشته در تالار رودکی برگزار شد. شریفیان در این نشست با قدردانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری وزارت ارشاد، استاندار بوشهر و مسئولان محلی در حمایت از گروه لیان بیان کرد: خوشبختانه با کمک این دوستان و با وجود این‌که کنسرت گروه ما طی هفته‌های گذشته چند بار لغو شد، اما معتقدم فضای خوبی در حال شکل‌گیری است که امیدوارم استمرار داشته باشد.

او در پاسخ به این‌که چرا گروه لیان در جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد، پاسخ داد: متاسفانه ما نتوانستیم با دوستان در ستاد جشنواره موسیقی فجر به توافق برسیم، زیرا شرایط مالی جشنواره به‌قدری در وضع اسفباری قرار داشت که من در شأن موسیقی بومی ندیدم که بخواهم این شرایط را قبول کنم و در جشنواره حضور داشته باشم.

او افزود: برای من پول مهم نیست، اما معتقدم موسیقی نواحی ایران به‌قدری شأن و منزلت بالایی دارد که باید به آن احترام گذاشت و با چنین شرایط مالی نسبت به آن برخورد نکرد، البته که من شرایط دوستان جشنواره را می‌فهمم و امیدوارم وضع بهتر شود، اما باید بگویم فقط این شرایط مالی بود که به ما اجازه حضور در جشنواره را نداد.

شریفیان اظهار کرد: خط قرمز من مذهب است که هیچ گاه سعی نکردم خارج از آن به کاری مشغول شوم، چنان‌که در همه کنسرت‌هایم از همان ابتدا به دلیل جایگاه ارزشمند و والایی که برای پیامبر اسلام قائل هستم، همواره قطعه‌ای را در ستایش حضرت محمد(ص) اجرا می‌کنم که در این کنسرت علاوه بر اجرای همیشگی، قطعه دیگری را نیز آماده کردم که به نوعی نشانگر عشق من به پیامبر مهربانی است و هیچ گاه دوست ندارم توهینی به مقدسات صورت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها