شرکت مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ را در اواخر سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد کرد و کسانی که می‌خواهند نگاهی به آخرین نسخه بیندازند می‌توانند این عکس را ببینید.
کد خبر: ۷۶۵۷۹۵
درز تصاویری از محیط آفیس 2016

به گزارش جام جم کلیک: با اینکه قبلاً تم‌های جدیدی که با سیستم‌عامل همخوانی دارند را دیده‌ایم اما آخرین نسخه از آفیس (نسخه 2016) دارای تعدادی آیکون‌ است که با آنچه از ویندوز ۱۰ دیده‌ایم، همخوانی دارد.

می‌توانید تعدادی از آیکون‌های جدید را در نوار بالا ببینید همچنین منوهایی که از بالا به پایین باز می‌شوند و اکنون صاف‌تر هستند و جعبه‌های متمایزی برای باز کردن منو ندارند. دکمه‌های نزدیک آیکون ذخیره کردن (که این هم تازه است و با ویندوز ۱۰ هم‌خوانی دارد) هم به خوبی به‌روزرسانی شده‌اند.

برای بیشتر قسمت‌ها به‌روزرسانی‌های بصری تنها شامل آیکون‌های تازه می‌شود. آفیس ۲۰۱۶ با تم‌های تازه‌ و البته نسخه‌های مناسب برای دستگاه‌های لمسی ثابت می‌کند که نسخه‌ای انقلابی برای کاربران کامپیوترهای رومیزی است و برنامه‌های جدید مناسب دستگاه‌های لمسی، بالاخره برابری را به پلتفرم ویندوز می‌آورند.

مایکروسافت هنوز رسما اعلام نکرده که این پلتفرم چه زمانی منتشر خواهد شد البته الان هم ایراد‌های بزرگی ندارد که منجر به ناپایدار شدن آن بشوند اما مطمئنا مایکروسافت آن را با باگ‌هایی که باعث بی‌استفاده شدن برنامه بشود در اختیار عموم قرار نخواهد داد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها