بد نیست بدانید که برای داشتن یک خواب کامل و راحت در طول شب، شما نیاز به یک راهنمای صحیح و مرجع دارید. حال اینکه برای انجام این موضوع به پزشک مراجعه می‌کنید و یا از روشی‌ خاص استفاده می‌کنید به خودتان بستگی دارد.
کد خبر: ۷۶۵۰۶۱
چگونه شب‌ها خواب راحتی‌ داشته باشید

جام جم کلیک: بارها پیش آماده است که شب‌ها نتوانسته‌اید خوب بخوابید و درطول روز انرژی لازم برای انجام کارهایتان را بدست آورید.

اثرات مستقیم و غیر مستقیم خواب با کیفیت پائین و یا به عبارتی بد خواب بودن بر روی بدن و سلامت انسان تاثیراتی دارد که عدم رسیدگی به آن مشکلاتی جدی برای فرد به بار می‌‌آورد. از آنجائیکه انسان برای انجام هر کاری نیاز به دانش و آگاهی‌ کافی‌ دارد بنابراین بحث آموزش و داشتن یک راهنما بسیار موثر است، بد نیست بدانید که برای داشتن یک خواب کامل و راحت در طول شب، شما نیاز به یک راهنمای صحیح و مرجع دارید. حال اینکه برای انجام این موضوع به پزشک مراجعه می‌کنید و یا از روشی‌ خاص استفاده می‌کنید به خودتان بستگی دارد.

اخیراً طی‌ یک استارت آپ که توسط چند جوان به راه افتاده است گزینه‌ای دیگر برای بهره‌وری و استفاده از یک مرجع هوشمند برای داشتن یک خواب راحت و کنترل آن، به سایر گزینه‌ها اضافه شده است. طراحی دستگاهی با نام Reston قابلیت‌های فراوانی‌ را از قبیل: اندازه گیری ضربان قلب، تعداد چرخش بدن، چرخه خواب و غیره به وجود می‌آ‌ورد تا توسط آنالیز آنها بهترین راهکار برای بهبود خواب شما ارائه شود.

این دستگاه مثل یک کمربند است و برای استفاده از آن کافیست آن‌را روی تخت خود قرار دهید و روی آن دراز بکشید. سنسورهای تبیعه شده بر روی کمربند مسئولیت ضبط همه اطلاعات فوق را بر عهده دارند، سپس اطلاعات جمع آوری شده توسط تکنولوژی بلوتوث ۴به نرم افزار مربوطه انتقال پیدا می‌کند. این نرم افزار با بررسی موشکافانه حرکت و رفتارهای شما در طول شبانه روز، شما را راهنمائی می‌کند که چگونه اعمال و کارهای خود را برنامه ریزی کنید تا در زمان خواب بتوانید از کیفیت بالای آن لذت ببرید. زخامت این کمربند تنها ۲ میلی‌متر است و هیچگونه ناراحتی‌ را در زمان خواب برای شما ایجاد نمی‌کند و با باتری mAh۱۵۰۰ خود تا چندین روز شارژ را نگاه می‌دارد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها