نگاهی به پنج فناوری پوشیدنی برتر که در سال 2015 معرفی خواهند شد

5 فناوری پوشیدنی هیجان‌انگیز که در سال جاری عرضه خواهند شد

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در اظهارنظری عجیب عنوان کرد در حال آماده‌سازی امکانات لازم برای ورود نسل پنجم شبکه‌های تلفن‌‌همراه به ایران در شش ماه آینده هستند.
کد خبر: ۷۶۵۰۲۸
نسل پنجم اینترنت تلفن همراه در راه ایران

محمد خوانساری، در حالی از ورود شبکه نسل پنجم تلفن همراه به ایران صحبت می‌کند که هنوز نسل سه و چهار به طور همگانی بهره‌برداری و استفاده نشده و بسیاری از کاربران تلفن‌همراه در ایران از گوشی‌هایی استفاده می‌کنند که حتی امکان پشتیبانی از نسل چهارم را ندارند.

البته خوانساری توضیح بیشتری در مورد تلاش‌های انجام شده برای ورود این فناوری به ایران نداد و فقط از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ورود به نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی و موبایل در شش ماه آینده خبر داد. این در حالی است که سه اپراتور تلفن‌همراه در ایران بتازگی هزینه‌های زیادی را برای راه‌اندازی اینترنت پرسرعت تلفن‌همراه در ایران انجام داده‌اند و هنوز هم نتوانسته‌اند این فناوری را به‌صورت همگانی و یکپارچه در اختیار کاربرانشان قرار دهند.

بدون شک تحقق ورود نسل پنجم تلفن همراه به ایران آن هم در چنین زمان کمی، یک اتفاق بزرگ محسوب می‌شود، اما با توجه به زیرساخت‌ها و هزینه‌های لازم و البته آماده‌سازی بستر مناسب برای این کار، بعید به‌‌نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد ورود شبکه نسل پنجم تلفن‌همراه به ایران باشیم.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
از گنبد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۰
۰
آقا شنونده باید عاقل باشه
تا هرچیزیو شنیدی نمیشه كه باورش بكنی !!!!!! هنوز سر اتصال به اینترنت با نسل دوم مشكل داریم چه برسه به نسل چندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
۰
۰
واقعاكه...
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
۰
۰
شوخی خوبی بود

نیازمندی ها