با احمد اصغری مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر

مردم برای مسکن مهر پول اضافه نخواهند پرداخت

عضو کمیسیون عمران مجلس:

قیمت مسکن مهر افزایش نمی یابد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت مسکن مهر افزایش نمی یابد.
کد خبر: ۷۶۱۱۷۳
قیمت مسکن مهر افزایش نمی یابد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو گفتگو، علیرضا خسروی با حضور در برنامه «چراغ سبز» رادیو گفتگو و با اشاره به مهلت یکساله قراردادها در پروژه مسکن مهر، گفت: از دولت خواهش می کنیم این قراردادها را بازبینی کند با روی کار آمدن دولت جدید، بدلیل اینکه در ابتدا نمی دانستند این پروژه را چگونه پیش برند، برخی پیمان کارها از این موقعیت سوء استفاده کردند.

وی افزود: باید هر چه سریعتر اقدامات مربوط به تعویق ساخت و ساز مسکن مهر اجرایی شود و البته در برخی نقاط پروژه های ساخته شده، مازاد بر تقاضا است که بایستی در رسانه ها اعلام شود تا اگر مردم بتوانند اقدام به خرید نمایند؛ در غیر اینصورت، بعنوان بدهی پیمانکاران به ان ها تحویل شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با نوع سازه های بکار رفته در پروژه ساخت و ساز مسکن مهر گفت: تمام سازه ها در مسکن مهر تعریف شده است و تک تک ساختمان ها در نظام مهندسی پرونده دارند و نظام مهندسی بر آنها نظارت کرده.

وی افزود: اشکالاتی که در بخش آسانسور وجود دارد جز خواسته های مجلس نیز می باشد چرا که مردم نباید رنج این مسائل را متحمل شوند برای این آسانسورها هزینه شده و باید توجه داشت که این آسانسورها در گذشته نصب شده و ارتباطی به قیمت نفت ندارد.

خسروی به زمان پایان پروژه مسکن مهر در سال 94 اشاره کرد و گفت: مردم نباید در رابطه با موضوع مسکن مهر نگرانی داشته باشند، دولت قول داده است که تا آخر سال 94 این طرح را به پایان برساند و همه متقاضیان مسکن های خود را تحویل بگیرند.

وی به افزایش قیمت در مسکن مهر اشاره کرد و افزود: در جلسات متعددی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که افزایش قیمتی نداشته باشیم و افزایش قیمت فقط در دو موضوعی که اخیرا مجلس مصوب کرده و در قانون ساماندهی ذکر شده است و همین طور جز دستورالعملی که خود مسئولان به آن استناد می کنند، وجود دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آنها می توانستند از آورده مردم و یا فروش زمین ها که مجلس فروش زمین ها را مصوب کرد و مجوز داد تا فروش زمین ها از جمله زمین های فرهنگی، ورزشی و تجاری را بابت این امر هزینه کنند و پولی از مردم نگیرند.

نماینده مردم سمنان در مجلس افزود: از همه دست اندرکاران خواهش می کنیم این پروژه ای که برای مردم خوشایند است در لحظه آخر تلخ نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها