رابطه نامشروعی که به قتل منجر شد

مقتول نامردی کرده بود!

همزمان با کشف جسد مردی در محله مولوی، تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل جنایت آغاز شد.به گزارش جام‌جم، ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد دیروز افسر کلانتری بازار در تماس با بازپرس جنایی تهران از کشف جسد مثله شده مرد جوانی در سطل زباله خبر داد. با حضور قاضی سعید احمد بیک، بازپرس جنایی تهران و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد ساعتی قبل مرد دوره‌گردی هنگام گشتن در میانه زباله‌های محله مولوی، با یک جسد روبه‌رو شده بود.
کد خبر: ۷۶۱۰۲۱

این مرد در بازجویی‌ها به بازپرس ویژه قتل گفت: مشغول گشتن درون سطل زباله بودم که دو گونی نظرم را جلب کرد. با بررسی گونی ابتدا فکر کردم مانکن است اما وقتی گونی را باز کردم با جسدی تکه‌تکه شده روبه‌رو شدم. سریع به خیابان مولوی آمدم و موضوع را به گشت کلانتری اعلام کردم.

با بررسی پزشکی قانونی مشخص شد جسد متعلق به مردی بیست‌وپنج تا سی‌ساله است و بین ١٢ تا ٢٤ ساعت از زمان قتل گذشته و قاتل یا قاتلان پس از قتل آن را در دو گونی سفید قرار‌داده و در سطل زباله رها کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات، قاضی پرونده متوجه ردی روی گلوی مقتول شد و در بررسی بیشتر مشخص شد مقتول ابتدا با وسیله‌ای شبیه سیم خفه شده است. با انتقال جسد تیمی از کارآگاهان مامور شناسایی هویت مقتول و دستگیری قاتل شدند.بازپرس پرونده در مورد این پرونده به جام‌جم گفت: قاتل ابتدا در محلی دیگر قتل را انجام داده و برای حمل آسان جسد او را مثله کرده است. با توجه به این‌که محل کشف جسد تجاری بوده و تعداد زیادی کارگاه در آن وجود دارد، تحقیقات از اهالی محل آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها