برنامه مستند «شوک» امروز با موضوع ماده مخدر شیشه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. هومن سیدی در این برنامه با مصرف‌کنندگان این مخدر گفت‌وگو می‌کند.
کد خبر: ۷۵۹۵۷۷
گفت‌وگوی هومن سیدی با معتادان در شوک

فرشاد شکیبی، تهیه‌کننده برنامه شوک درباره رویکرد این برنامه گفت: در سری جدید مجموعه مستند شوک که به آسیب‌ها و تبعات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه اختصاص دارد، از هنرمندان سینما و تلویزیون دعوت می‌کنیم تا با حضور در این برنامه از اعتیاد به مواد مخدر سخن بگویند.

شکیبی افزود: در این قسمت به صورت مصداقی به کالبدشکافی وضع مصرف و عوارض این ماده مخدر می‌پردازیم. در این حوزه دو گروه وجود دارند؛ گروهی از معتادان هستند که آلودگی آنها آن‌قدر زیاد است که دست به جنایت می‌زنند و حتی افراد خانواده خود را به قتل می‌رسانند و گروه دیگری هم هستند که آدم‌هایی بوده‌اند که به دلیل مصرف شیشه مرتکب جنایت شده‌اند. گروهی هم هستند که از این دام رها شده‌‌اند و به برنامه شوک می‌آیند تا درباره این تجربه هولناک و تلخ صحبت کنند و به دیگران هشدار دهند. دوربین مخفی از فروشندگان و مصرف‌کنندگان شیشه از دیگر بخش‌های این برنامه است.این تهیه‌کننده افزود: هنرمندان حلقه رابطی میان مردم و افراد مصرف‌کننده برای بررسی وضع زندگی و کالبدشکافی دلایل روی آوردنشان به اعتیاد، ترک این ماده یا درگیری فعلی با آن هستند.

سری جدید مجموعه شوک با موضوع شیشه و زیان‌ها و آسیب‌های فردی و اجتماعی مصرف آن امروز بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سه پخش می‌شود. (روابط‌عمومی شبکه سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
۰
۰
شخصی كه به خاطر مصرف شیشه 2نفر از هم سن وسالهایش راكشته بود نامش پوریا بود كه یك سال قبل در زندان همدان اعدام شد كاش در برنامه به این موضوع اشاره میشد كه او بچه فوق العاده باغیرت بود وروحش شاد.
یحیی نجیبی
United States
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
۰
۰
سلام ببخشید در برنامه مورخ ۹۳/۱۰/۲۴یك كارشناس كه قبلا گرفتار اعتیاد به شیشه بوده صحبت میكرد اگر مقدور است ادرس یا شماره تلفتی از ایشان میخواهم با ایشان مشورت كنم برادرم درگیر همین موصوع است...

نیازمندی ها