شرکت سونی پیکچرز تایید کرد فیلم طنز مصاحبه را در آستانه آغاز سال نو میلادی در برخی سینماهای آمریکا به نمایش خواهد گذاشت.این شرکت فیلمسازی پیشتر در پی تهدید هکرهای منتسب به کره شمالی، نمایش عمومی این فیلم طنز انتقادی کیم جونگ اون را لغو کرده بود.
کد خبر: ۷۵۲۱۵۸
فیلم ترور رهبر کره شمالی پخش می شود + فیلم

ایکل لینتون، مدیر عامل سونی پیکچرز گفت این فیلم در روز کریسمس 25 دسامبر (4 دی) در تعداد محدودی از سینماهای آمریکا به نمایش در خواهد آمد و در آینده در سینماهای بیشتری نمایش داده خواهد شد.

در فیلم جنجالی و طنز "مصاحبه" به دو خبرنگار آمریکایی ، فرصت مصاحبه با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی داده می‌شود. سپس سازمان جاسوسی آمریکا آن دو را مامور ترور رهبر کره شمالی می‌کند.

شرکت سونی پیکچرز، سازنده فیلم مصاحبه ، هفته پیش با حمله سایبری، خسارت مالی سنگینی را متحمل شد. دولت آمریکا رسما دولت کره شمالی را عامل این حمله سایبری دانست و اعلام کرد در موقع مناسب، پاسخ این حمله را خواهد داد.

کره شمالی نیز در واکنش به تهدید مقامات آمریکایی اعلام کرد ارتش این کشور برای جنگیدن با آمریکا در هر عرصه ای آماده است. پیونگ یانگ اعلام کرد آمریکا هک کردن سونی را به عنوان اقدامی تحریک برانگیز برنامه ریزی کرد تا هر موضوعی را به کره شمالی نسبت دهد و جنگ با کره شمالی را توجیه کند.فیلم مصاحبه داستانی کمدی و تخیلی درباره ترور «کیم جونگ اون» رهبر جوان کره شمالی است که قرار بود از بیست و پنجم دسامبر و روز کریسمس در هزاران سالن سینما در آمریکا و کشورهای مختلف به نمایش در آید.

شرکت فیلمسازی سونی پیکچرز پیشتر در پی تهدید هکرهای منتسب به کره شمالی، نمایش عمومی این فیلم طنز انتقادی درباره کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی را لغو کرده بود.

شرکت «سونی» روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد، این فیلم در سینماها اکران نمی‌شود، چرا که سالن‌های سینما از نمایش آن خوداری کرده‌اند. وکلای سالن‌های سینما به آن‌ها گفته‌اند در صورت آسیب وارد شدن به هر یک از تماشاچیان، آنها مسئول این رخداد خواهند بود.

منبع: شبکه خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها