هشدار! اطلاعات شما تا مدت ها قابل بازیابی است

با گوشی و تبلت کهنه خود که می خواهیم بفروشیم چه کنیم؟

معرفی نرم‌افزار Your Uninstaller Pro

حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی رایانه

با کمک برنامه Your Uninstaller Pro می توانید ضمن حذف کامل انواع نرم افزار نصب شده، کنترل بهتری بر روی فضای هارددیسک رایانه‌ی خود داشته باشید.
کد خبر: ۷۴۸۴۹۸
حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی رایانه

جام جم کلیک: وقتی برنامه ای را بر روی ویندوز نصب می کنید، تعداد زیادی فایل در پوشه های مختلف سیستم کپی می شود و ممکن است تغییراتی نیز در رجیستری سیستم ایجاد شود. به طور معمول، برای حذف یک نرم افزار، باید با مراجعه به کنترل پنل ویندوز، برنامه مورد نظر را پاک کرد. مشکل اینجاست که این بخش از ویندوز گاهی قادر به حذف کامل یک برنامه نیست و همچنین سرعت چندانی در انجام این کار ندارد.

در اینجا نرم افزار Your Uninstaller Pro می تواند سودمند باشد. به محض نصب این نرم افزار، فهرستی از تمامی برنامه های نصب شده روی ویندوز به نمایش در می آید. شما به راحتی می توانید با انتخاب و کشیدن آیکون برنامه مورد نظر به قسمت حذف، دستور حذف کامل آن را به این نرم افزار بدهید. این نرم افزار با اسکن دقیق هارددیسک و رجیستری ویندوز، همه فایل های مرتبط با برنامه مورد نظر را حذف می کند.

سرعت برنامه Your Uninstaller Pro در حذف نرم افزارهای مختلف، 5 تا 10 برابر سرعت انجام عملیات توسط گزینه پیش فرض ویندوز است.

یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار، امکان کنترل کامل بر استارت آپ ویندوز است. در نتیجه کسانی که از اجرای برنامه های غیرضروری در هنگام بالا آمدن ویندوز گلایه دارند، می توانند این مشکل را برای همیشه با این نرم افزار حل کنند.

برای دانلود این برنامه می توانید به سایت سازنده آن در لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.ursoftware.com

صالح سپهری فر
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها