جام جم ورزشی: چهارشنبه شب یک هندبالیست در سانحه ای رانندگی جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۷۴۵۹۶۵
جزئیات مرگ دلخراش بازیکن هندبال

محمود ندیری بازیکن تیم هیات هندبال البرز چهارشنبه شب بر اثر یک تصادف شدید جان به جان آفرین تسلیم کرد. ندیری که متولد آذرماه 1364 بود به همراه تیم هیات هندبال البرز برای بازی در لیگ دسته اول راهی شیراز شد. در راه بازگشت به کرج، اتوبوس حامل تیم هندبال البرز دچار پنچری شد. به همین خاطر راننده، اتوبوس را در کنار جاده متوقف می کند تا به تعویض لاستیک بپردازد. در همین لحظات، محمود ندیری و بازیکن دیگری به نام استادحسینی از اتوبوس پیاده می شوند تا در امر پنچرگیری به راننده کمک کنند اما یک کامیون حامل سنگ که در حال عبور از جاده بود، به علت بی احتیاطی راننده اش با اتوبوس پارک شده تصادف می کند که در همین لحظه محمود که خارج از اتوبوس بود، بر اثر این تصادف جان خود را از دست می دهد. البته سایر اعضای تیم خوش شانس بودند چون بار کامیون که سنگ بود به حاشیه جاده پرتاب شد وگرنه یک فاجعه بزرگ تر رخ می داد که خوشبختانه این طور نشد. به هر حال بازیکنان به سرعت ندیری و استادحسینی را به بیمارستان منتقل کردند ولی متاسفانه ندیری فوت کرد اما استادحسینی شرایط بهبودی را پیدا کرده و میزان سلامتی اش بالا گزارش شده است.

اما در این رابطه رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: «این اتفاق در ساعت 1:30 بامداد (امروز) پنجشنبه رخ داد. باقی بازیکنان کارهای ابتدایی از جمله تحویل جنازه به سردخانه و رساندن استادحسینی به بیمارستان آباده را انجام دادند. من هم در کرج فورا هیاتی تشکیل دادم و با حراست و معاونانم صحبت کردم تا امور اولیه به انجام برسد.»
گل محمدی اضافه کرد: «شخصا به صورت تلفنی با وزیر ورزش هم صحبت هایی داشتم. ایشان با شنیدن خبر فوت محمود ندیری بسیار ناراحت شده و پیگیر موضوع بودند. باقی بازیکنان ساعت 11 صبح امروز (پنجشنبه) به کرج برگشتند. در این فرصت ما رایزنی هایی انجام دادیم تا در قطعه نام آوران آرامستان کرج برای محمود ندیری عزیز شرایط تدفین را مهیا کنیم. البته این مساله مشروط بر رضایت خانواده محترم ندیری است. اگر آنها بخواهند، محمود در قطعه نام آوران به خاک سپرده می شود. در نهایت اینکه اطلاعیه داده ایم تا ان شالله در روز شنبه کارهای تشییع این بازیکن و ورزشکار ارزشمند را برگزار کنیم.»
همچنین پوستین دوز معاون ورزش و جوانان استان البرز گفت: «هر کاری که از دست مان برمی آمد را انجام داده ایم و ان شالله یک مراسم خوب و شایسته را برای محمود ندیری برگزار خواهیم کرد. هیات های ورزشی در کرج نیز آماده همراهی با خانواده این عزیز هستند.»
در نهایت اینکه کوشکی مربی هندبال تیم هیات البرز گفت: «اتفاق بسیار تلخی رخ داده است. محمود بازیکن بااخلاق تیم ما بود و تک تک بازیکنان از اتفاقی که افتاده ناراحت و غمگین هستند. ما واقعا نمی دانیم چطور باید غم از دست دادن محمود را هضم کنیم. محمود ندیری پسر خوبی بود و از نظر اخلاقی همواره مورد احترام بازیکنان دیگر قرار می گرفت.»

(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها