جام جم ورزشی: سخنگوی استقلال می‌گوید اعضای هیات مدیره این باشگاه پاداش ویژه‌ای را در صورت موفقیت آبی‌پوشان در داربی در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۳۹۲۶۰
پاداش ویژه‌ آبی‌ها برای برد دربی

به گزارش جام جم ورزشی ، سیدسعید افجه‌ای در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره جلسه هیات مدیره گفت: در این جلسه همه اعضا به جز آقای نجف‌نژاد حضور داشتند و تقریبا تمام وقت به استماع نظرات اعضا درباره مسائل فعلی و پیش روی باشگاه گذشت و به تصویب مصوبه خاصی منجر نشد. از مسائلی که در این جلسه مطرح شد، بررسی بودجه و تعهدات باشگاه بود و در ادامه بحث مفصلی درباره رویه امر خصوصی‌سازی باشگاه مطرح شد که بیشتر وقت را هم به خود اختصاص داد. در نهایت هم اعضا به این توافق رسیدند که اسناد مربوطه نیاز به کارشناسی بیشتری دارد و کاملا آماده نیست. بدیهی است به مجرد بررسی و تکمیل، مدارک به مراجع ذیصلاح ارائه می‌گردد.

وی ادامه داد: اتخاذ تدابیر لازم در دو بازی پیش روی استقلال هم از بحث‌های مهم این جلسه بود. به هر حال ما دو بازی حساس را پیش رو داریم که یکی از آنها داربی است و دیگری بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی که برای ما بسیار مهم تلقی می‌شود.

سخنگوی استقلال در پاسخ به سوالی درباره نظر اعضای هیات مدیره درباره داربی 79 بیان کرد: امتیازاتی که در این دیدار تقسیم می‌شود تفاوتی با دیگر بازی ها ندارد و اعضای هیات مدیره اعتقاد دارند که نباید درباره حساسیت داربی بزرگنمایی شود. ما به کادر فنی استقلال اعتماد داریم و مطمئن هستیم که با درایت آنها نتیجه مطلوب حاصل می‌شود. ضمن این که حساسیت دیدار با ذوب‌آهن برای ما کمتر از داربی نیست. ما از هواداران عزیز می‌خواهیم که ضمن حضور پرشمار و پرشور در ورزشگاه آزادی تنها به تشویق تیم خود بپردازند و از رفتن به سمت و سویی که موجب می‌شود تا بازیکنان دچار استرس و عدم تمرکز شوند، جلوگیری کنند. البته اطمینان داریم که هواداران بیش از ما واقف بر این مسئله هستند.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی برای آبی‌پوشان پایتخت در صورت موفقیت در داربی پیش‌بینی شده است یا نه، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی هیات مدیره حمایت از کادرفنی و بازیکنان است که در چهارچوب آیین‌نامه پاداش ویژه‌ای برای برد در داربی در نظر گرفته‌ایم که ان شاءالله در صورت موفقیت آن را پرداخت می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها