دو فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و «مهمان‌ داریم» محمدمهدی عسگرپور که اکران جدید سینماها هستند، به ترتیب 64 و 12 میلیون تومان فروختند؛ این‌ در حالی است که فیلم‌های قدیمی‌تر مثل «آتش‌بس2»، «ساکن طبقه وسط»، «شهر موش‌ها2» و... هم هنوز به اکران خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۷۳۸۲۵۵
آغاز توفانی «شیار143»

به گزارش ایسنا، امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران درباره فروش «شیار 143» گفت: این فیلم از چهارشنبه صبح در 27 سینمای تهران اکران خود را آغاز کرده که در روز اول 21 میلیون و در روز دوم (پنجشنبه) 43 میلیون تومان فروش داشته است.

علی سرتیپی، مدیرعامل فیلمیران هم استقبال از فیلم «شیار 143» در دو روز اولش را بسیار رضایتبخش عنوان کرد و گفت: تماشاگران این فیلم بسیار راضی از سینما خارج می‌شوند.

او افزود: «شیار 143» در سینما آزادی تنها در یک روز (پنجشنبه) بالای 13 میلیون تومان فروش داشته است که این نشان از استقبال بالای مردم از این فیلم دارد. خوشبختانه مردم فیلم را دوست دارند و تحت تاثیر قرار می‌گیرند و در سینما آزادی که خودم حضور داشتم پایان فیلم با تشویق تماشاگران همراه است.

میزان فروش «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی نیز مورد توجه قطبی قرار گرفت و بیان کرد: این فیلم تاکنون در تهران 930 و در شهرستان‌ها 450 میلیون تومان فروش داشته و اکران آن در 12 سینما ادامه دارد. این فیلم تاکنون توانسته یک میلیارد و 380 میلیون تومان فروش داشته باشد.

محمدرضا فرجی (مدیر پخش حوزه هنری) نیز درباره فروش سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور که اکران خود را از چهارشنبه در سینمای تهران آغاز کرده، گفت: این فیلم در 20 سالن در تهران اکران شده و در روز چهارشنبه شش میلیون و 600 هزار تومان و در روز پنجشنبه 11 میلیون و 400 هزار تومان فروش داشته است.

مدیر پخش حوزه هنری درباره اکران این فیلم در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: اکران «مهمان داریم» در سینماهای شهرستان‌ها نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» هم درباره فروش فیلم سینمایی «آتش‌بس2» به کارگردانی تهمینه میلانی بیان کرد: این فیلم همچنان در 25 سینما در تهران در حال نمایش است که فروش آن به دو میلیارد و 309 میلیون تومان رسیده است.

او ادامه داد: همچنین فروش این فیلم در 34 سینمای اکران‌کننده شهرستان‌ها به یک میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده است. ضمن آن‌که فروش کلی فیلم به سه میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است.

حبیب اسماعیلی نیز درباره فروش «ساکن طبقه وسط» شهاب حسینی بیان کرد: جمع کل فروش این فیلم 620 میلیون تومان بوده و اکران آن همچنان در 37 سینما در تهران و شهرستان‌ها ادامه دارد.

او ادامه داد: این فیلم پنجشنبه بیست‌ودوم آبان 42 میلیون تومان در تهران فروخت که رقم قابل توجهی است.

سعید خانی، مدیر دفتر نسیم صبا درباره آخرین رقم فروش‌ «آرایش غلیظ» حمید نعمت‌الله گفت: فروش نهایی این فیلم در تهران 895 میلیون تومان بوده و تقریبا می‌شود گفت اکران آن در تهران به پایان رسیده است، گرچه همچنان سه سینما آن را نمایش می‌دهند. همچنین فروش «آرایش غلیظ» در شهرستان‌ها به 330 میلیون تومان رسیده است و اکران آن در 15 سینما ادامه دارد.

علی سرتیپی، مدیر دفتر فیلمیران هم درباره فروش «شهر موش‌ها2» به کارگردانی مرضیه برومند با اعلام فروش ده میلیارد و 800 میلیون تومانی این فیلم گفت: این فیلم در تهران شش میلیارد و در شهرستان‌ها چهار میلیارد و 800 میلیون تومان فروش داشته است که امیدوارم با مساعدت آموزش و پرورش مدارس به سمت سینما بیایند و فیلم به فروش بیشتری دست پیدا کند. او همچنین از ادامه اکران «شهرموش‌ها2» در سرگروهش سینما قدس خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها