همزمان با ایام شهادت امام رضا (ع)/

بزرگترین گردهمایی شیعیان در مشهد برگزار می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: بزرگترین گردهمایی شیعیان همه ساله در کربلا برگزار می شد اما امسال با توجه به جنگ داخلی در عراق، مشهد همزمان با ایام شهادت امام رضا (ع) پایگاه این تجمع خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۶۴۰۵
بزرگترین گردهمایی شیعیان در مشهد برگزار می‌شود

علیرضا رشیدیان ظهر یکشنبه در نخستین جلسه هماهنگی پذیرایی از کاروان های زائران پیاده که در محل استانداری برگزار شد گفت: امسال کاروان هایی از شیعیان خارج از کشور از جمله از کشورهای افغانستان و عراق علاوه بر هیئت های پیاده داخلی به مشهدالرضا خواهند آمد که هماهنگی های لازم در خصوص آنها با وزارت امورخارجه انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان باید برای افزایش سطح خدمات به کاروان های پیاده که به مشهد مقدس و حرم امام رضا (ع) می آیند، هم افزایی داشته باشد.

رشیدیان ادامه داد: امسال امکانات توسط دستگاه های اجرائی اما با محوریت مردم و خدمت گزاران انجام خواهد شد که باید سعی کرد که کاستی های سالیان پیش شناسایی و از تکرار مجدد آن پرهیز شود.

وی گفت: ساماندهی میقات ها توسط دفتر فنی استانداری، راه اندازی ستاد بحران، توجه به مسائل امنیتی کاروان ها، انجام امور ثبت نام افراد توسط فرمانداری ها، هماهنگی مسائل فرهنگی و تبلیغاتی از الزامات برگزاری مناسب این برنامه است.

استاندار خراسان رضوی در پایان گفت: کمیته های ذیل ستاد زائران پیاده موظف هستند تا جلسات کارشناسی این مراسم را در روز های آینده برگزار نمایند و دومین جلسه این نشست در دو هفته آینده برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها