محمدرضا شفیعی نهضت تولید فیلم‌های تلویزیونی و رواج ساخت سریال‌های ملودرام هر شبی را به عنوان محاسن تلویزیون در دوران ریاست سیدعزت‌الله ضرغامی نام برد.
کد خبر: ۷۳۶۱۲۷
راه‌اندازی نهضت تله‌فیلم‌سازی از محاسن دوران ضرغامی بود

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره دوران ریاست سیدعزت‌الله ضرغامی بر سازمان صداوسیما اظهار کرد: ضرغامی محاسن بسیار زیادی دارد که معایب ناچیز او را پوشانده است. او توانست در نزدیک به 11 سالی که در رادیو و تلویزیون حضور داشت، شناسنامه خوب و قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

وی افزود: در دوران ضرغامی اتفاقات خوب بسیاری افتاد که از جمله آنها تغییرات در ساختار برنامه سازی تلویزیون بود؛ تولید فیلم‌های تلویزیونی انبوه از اقدامات قابل توجه دوران ریاست ضرغامی بود. البته این انبوه سازی آسیب‌هایی به دنبال داشت که در مدیریت جدید باید برطرف شود.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه نهضت تولید فیلم‌های تلویزیونی، نیاز تلویزیون را به خرید فیلم‌های خارجی کم کرد، ادامه داد: اینگونه خود هنرمندان کشور دست به دست هم دادند و آنتن رسانه ملی را پر کردند.

تهیه‌کننده سریال‌هایی چون «وضعیت سفید» و «کیمیا» یادآور شد: ساخت ملودرام‌های طولانی شبانه نظیر «نرگس»، «فاصله‌ها»، «رستگاران» و «دلنوازان» که در بیش از 50 قسمت روی آنتن رفتند نقطه عطفی در این عرصه بود.

شفیعی تأکید کرد: پخش هر شبی سریال‌ در تابستان‌ها در دوران ضرغامی رونق گرفت گرچه در این اواخر پخش آنها کمرنگ شد.

وی همچنین ایجاد شبکه‌های تخصصی را از دیگر حُسن‌های ضرغامی دانست و گفت: شبکه‌های داخلی و برون مرزی تخصصی نیز در دوره ضرغامی راه‌اندازی شدند و احداث این شبکه‌ها از محاسن دوره ریاست این مدیر رسانه‌ای است. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اصغرنقی زاده بازیگر سینمای دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
۰
۰
سلام اقای ضرغامی عزیزخسته نباشی از زحمات و حمایتهای شما درزمینه زنده نگهداشتن یاد وخاطرات هشت سال دفاع مقدس كمال تشكر را دارم هر جا هستی درپناه خدا باشی دلاور اجرت با امام حسین .

نیازمندی ها