جام جم نوا: «کوین اسپیسی» و «مایکل شانون» قرار است در پروژه‌ای جدید،نقش «ریچارد نیکسون» و «الویس پریسلی» را ایفا کنند.
کد خبر: ۷۳۵۷۳۷
دیدار محرمانه رئیس جمهور آمریکا با خواننده معروف/عکس

کوین اسپیسی در پروژه‌ی جدیدی که با مایکل شانون هم‌بازی شده، نقش ریچارد نکیسون رییس‌جمهور اسبق آمریکا را برعهده گرفته است.
شانون هنرپیشه‌ی «مرد فولادین» نیز در این فیلم جدید که «الویس و نیکسون» نام دارد،نقش الویس پریسلی خواننده و بازیگر معروف آمریکایی را ایفا می‌کند.
این فیلم درباره‌ی ملاقاتی است که این دو چهره‌ی سیاسی و فرهنگی سال 1970 در کاخ سفید با هم داشتند. پریسلی در این دیدار از نیکسون خواسته بود قسم وفاداری یاد کند و به عنوان جاسوس به کشورش خدمت کند. این دیدار به‌ صورت مخفیانه در 21 دسامبر 1970 انجام شد و تا ژانویه سال آینده که «واشنگتن‌پست» آن را فاش کرد، کسی آز این دیدار مطلع نبود. عکس‌های این ملاقات بیشترین درخواست را در میان مشترکین آرشیو ملی عکس آمریکا دارند.
«لیزا جانسون» کارگردانی «الویس و نیکسون» را برعهده دارد و «کاسیان الوز» از «باشگاه خریداران دالاس» به همراه «هولی ورسما» تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

به گزارش دیجیتال اسپای،‌ اسپیسی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای «زیبای آمریکایی»،برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل برای «مظنونین همیشگی» و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جوایز «بافتا» برای «زیبای آمریکایی» بوده است. از جمله فیلم‌های این بازیگر محبوب می‌توان به «21» (2008)، «بازگشت سوپرمن» (2006)، «ادیسون» (2005)، «آنسوی دریا» (2004)، «زندگی دیوید گیل» (2003)، «کی پکس» (2001)، «زیبای آمریکایی» (1999)، «محرمانه لس‌آنجلس» (1997)، «مظنونین همیشگی» (1995)، «هفت» (1995)، «گلن گری گلن راس» (1992) اشاره کرد.
الویس آرون پریسلی (1977-1935) خواننده و هنرپیشه آمریکایی و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکای قرن بیستم است. مرگ او در سن 42 سالگی به محبوبیت وی در بین هوادارانش به فروش موفق کارهای او خاتمه نبخشید. او در دوران شکوفا شدن سبک «راک اند رول» به ویژه در نیمه‌ی دوم دهه 1950 بر آن حکمرانی می‌کرد‌، چنان که به «سلطان راک اندرول» مشهور شد. الویس پریسلی از سال 1956 به بعد با اجرای 45 ترانه که از هر کدام از آن‌ها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و با بازی در 33 فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها،‌ موفقیت‌ اقتصادی رکوردشکنی را کسب کرد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها