جوابشان را با بی احترامی می دهم

وحید هاشمیان خط و نشان کشید

جام جم ورزشی: بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت یکبار دیگر از نام او سوء استفاده شود با این موضوع برخورد می کند.
کد خبر: ۷۳۳۸۸۵
وحید هاشمیان خط و نشان کشید

به گزارش جام جم ورزشی ، در چند ماه اخیر وحید هاشمیان بارها با اخبار مختلف مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، از احتمال حضور در تیم ملی امید و بزرگسالان تا برگزاری بازی خداحافظی برای او. هاشمیان که از این موضوع بسیار ناراحت است امروز در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها(تسنیم) به این اخبار واکنش نشان داده است. وی در این باره گفت: «در این چند وقت شاهد بودم که بارها نام من را مطرح کرده‌اند، در حالی که خودم از همه چیز بی‌خبر بودم. حضور در تیم نفت، برگزاری بازی خداحافظی برای من، کمک مربی تیم ملی شدن و حالا هم که حضورم در تیم امید. می‌خواهم این مسائل دیگر تمام شود و دیگر نام من را بدون اطلاع خودم و بدون هماهنگی جایی مطرح نکنند.

هرجایی که اسم من مطرح شده یا در آینده مطرح خواهد شد و هر جایی که من را گزینه کنند، رد می‌کنم و توضیحی نیز نخواهم داد. هیچ توضیحی در خصوص این مسائل که شایعه و اما و اگر است، ندارم. این موضوع جزو اصول کاری من است و همیشه سیستم من به این شکل بوده که یک کار باید تمام شود و بعد به صورت رسمی اعلام می‌کنم. اگر بار دیگر بخواهند با این مسائل بی‌احترامی کنند، مجبور می‌شوم با بی‌احترامی جواب‌شان را بدهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها