جام جم ورزشی: آقای خاص خودش اعتراف می کند که لایق کسب عنوان برترین مربی جهان در سال 2014 نیست.
کد خبر: ۷۳۳۸۶۹
مورینیو: من لایق کسب عنوان برترین مربی سال نیستم

به گزارش جام جم ورزشی ، چند روز پیش فیفا فهرست 10 نفره ای از کاندیداهای کسب عنوان برترین مربیان جهان منتشر کرد که نام خوزه مورینیو سرمربی چلسی هم در این فهرست دیده می شود. مورینیو در فصلی که گذشت هیچ جامی با چلسی به دست نیاورد. مورینیو درباره اینکه کاندیدای دریافت جایزه برترین مربی جهان شده است گفت: مسلما مربیان دیگری هستند که شانس بسیار بیشتری برای تصاحب جایزه برترین مربی جهان را دارند. من فصل گذشته هیچ موفقیتی با چلسی به دست نیاوردم و لایق جایزه نیستم.

من در سال 2010 شایسته این عنوان بودم و توانستم به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شوم اما امسال شایسته این عنوان نیستم.

سرمربی 51 ساله چلسی ادامه داد: بر این باورم که قوانین فدراسیون بین المللی فوتبال برای انتخاب بهترین مربی تا حدود بسیار زیادی ظالمانه و سختگیرانه است و در حق بسیاری از مربیان خوب جفا می‌شود. یکی از این مربیان که آشکارا به او ظلم شده است جورج خسوس سرمربی بنفیکا پرتغال است. او فصل قبل نمایش بسیار خوبی با بنفیکا داشت و توانست این تیم را به فینال لیگ اروپا برساند اما متاسفانه در این فهرست 10 نفره قرار نگرفت.

لوئیس فان خال، پپ گواردیولا، ژوزه مورینیو، یورگن کلیزمن، دیگو سیمئونه، کارلو آنچلوتی، یواخیم لوو، آنتونیو کونته، آلخاندرو سابیا و مانوئل پلگرینی 10 مربی هستند که شانس انتخاب به عنوان بهترین مربی سال 2014 را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها