وام 5 میلیون تومانی برای بازنشستگان نیروهای مسلح

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: در راستای توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح ماهانه 20 میلیارد تومان اعتبار برای وام معیشتی بازنشستگان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۲۳۰۴۳
وام 5 میلیون تومانی برای بازنشستگان نیروهای مسلح

سردار حسین دقیقی، درباره ارائه تسهیلات به بازنشستگان نیروهای مسلح، اظهار داشت: در راستای توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح ماهانه 20 میلیارد تومان اعتبار برای وام معیشتی بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به بازنشستگان نیروهای مسلح واجد شرایط، متقاضی دریافت این تسهیلات به طور میانگین تا 50 میلیون ریال تسهیلات در قالب وام‌های معیشتی بدون بهره‌ داده می‌شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، افزود: در گام نخست این طرح، ماهانه به طور متوسط، شش هزار نفر می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

به گفته سردار دقیقی، 600 هزار بازنشسته زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح می توانند برای ثبت نامه در این طرح به دفاتر خدمات الکترونیکی «ساتا» مراجعه کنند. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
فرزند یك زحمتكش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
۰
۰
طبق آخرین پیگیری در مورخ 3/12/93 ومراجعه به كانون و همچنین تماس با موسسه توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح كه در اصل توانمند سازی سازمان نیروهای مسلح نام صحیح این موسسه میباشد. به این نتیجه رسیدم كه هیچ وامی در كار نیست (به گفته جوابگوی تلفن موسسه و بدلیل عوض شدن رئیس سازمان)تا اطلاع ثانوی تمامی وامها بسته شده و اگر هم وامی در كار باشد به 3 میلیون تومان نزول میابد. این به این معناست كه با آبرو و حیثیت و شرف و یك عمر زحمتی این عزیزان برای این مملكت كشیده اند بازی شده و زیر سوال رفته اند.واقعا برای سران این مملكت متاسفم كه فقط به فكر پر كردن جیبهای اختلاس گران هستن و حتی كوچكترین توجهی به رفاه و آسایش این قشر زحمت كش جامعه ندارند. امیدوارم كه مسئولین جوابگوی این دزدی بزرگ وسوءاستفاده مالی سنگینی كه در این طرح كلاه برداری نصیب بعضی ها می شود، باشند.خدایا جواب همه كسانی كه به این مملكت خیانت كردند را خودت بده
دنیا
-
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
پدر من كه یه عمر در ده كوره ها برای حفظ امنیتتان كوشید پس این خدمات حق اوست.

نیازمندی ها