پرسپولیس برای خوب شدن زمان می‌خواهد

درخشان: خوشحالم که اختلاف ما با صدر کاهش می باید

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به این فکر نمی‌کنیم که استقلال خوزستان چگونه بازی می‌کند بلکه ما فقط به روندخودمان می‌اندیشیم تا به هدفی که داریم برسیم.
کد خبر: ۷۲۰۳۵۹
درخشان: خوشحالم که اختلاف ما با صدر کاهش می باید

حمید درخشان در خصوص وضعیت پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: بچه‌ها به خوبی تمرین می‌کنند تا روز به روز بهتر شوند و فکر می‌کنم مقابل استقلال خوزستان باید هوشیار بازی کنیم چراکه این تیم تیم خوب و دونده‌ای است. استقلال خوزستان تیم کوچکی نیست و می‌دانیم با قدرت بازی می‌کنند و قطعا مقابل ما با همه توان به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما هم از نظر روحی و بدنی هم آماده می‌شوند تا روز به روز بهتر باشیم. البته ما به این فکر نمی‌کنیم که استقلال خوزستان چگونه بازی می‌کند بلکه ما به روند خودمان فکر می‌کنیم و باید تقویت شویم تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا این تیم روند مثبتی که آغاز کرده را ادامه می‌دهد یا خیر گفت: حتما این روند را ادامه می‌دهیم و هواداران مطمئن باشند که پرسپولیس به روزهای خوب می‌رسد و زیبا هم بازی می‌کند. همه تلاش ما این است که این اتفاق بیفتد اما زمان لازم داریم تا این مسئله حاضر شود.

وی در پایان درباره اینکه اختلاف امتیاز پرسپولیس با صدر جدول در حال کم شدن است گفت: از این موضوع واقعا خوشحالم اما نگاه ما به سه امتیاز بازی‌های پیش رویمان است تا بتوانیم به صدر جدول برسیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها