3 میلیارد هزینه به باد می‌رود

شهر موش‌ها در معرض تخریب

تهیه‌کننده «شهر موش‌ها2» با اظهار رضایت از فروش این فیلم در چند روز گذشته گفت: باید یکی دو هفته بگذرد تا فیلم در فروش به شرایط ایده‌آل خود برسد.
کد خبر: ۷۱۲۷۴۷
«شهر موش‌ها3» را هم مرضیه برومند می‌سازد

علی سرتیپی با اشاره به فروش 435 میلیونی فیلم تا به امروز در تهران اظهار داشت: فروش فیلم در روز شنبه تفاوت چندانی با فروش چهارشنبه گذشته نداشته است که این نشان از ثبات در فروش دارد.
وی با تأیید هزینه هفت و نیم میلیارد تومانی برای ساخت «شهر موش‌ها2» سرمایه‌گذاران فیلم را اسپانسر‌ها، بخش خصوصی، خودش و منیژه حکمت عنوان کرد.
سرتیپی در پاسخ به این پرسش که چگونه این سرمایه‌گذاری سنگین را پذیرفته و آیا نگران بازگشت سرمایه‌اش نیست، تصریح کرد: سینما ریسک دارد، اما در عین حال ما هم به شدت نگران بازگشت سرمایه‌مان بودیم. تصمیم داشتیم فیلم خوبی بسازیم، اما تصور نمی‌کردیم هزینه‌ها تا این حد بالا برود که رفت و ما به نوعی در یک شرایط ناخواسته قرار گرفتیم. برای ساخت دکورهای فیلم هزینه‌های زیادی صرف شد.
تهیه‌کننده «شهر موش‌ها2» با اشاره به فروش روزانه نزدیک به 200 میلیونی فیلم در تهران و شهرستان‌ها گفت: به لحاظ قانونی فیلم 70 روز فرصت اکران دارد و در صورت حفظ کف فروش، این مدت می‌تواند افزایش هم پیدا کند.

/Media/Image/1392/07/29/635179450724622208.jpg
وی از شروع یک موج تبلیغاتی از آخر این هفته در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: مراسم‌ها و برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است تا تماشاگر را هر چه بیشتر به دیدن فیلم تشویق کنیم.
سرتیپی با بیان این‌که تا به امروز آن‌چنان که باید و شاید چیزی به اسم سینمای کودک نداشته‌ایم اظهار امیدواری کرد که اکران و فروش بالای «شهر موش‌ها2» یک تحول را در این ژانر پدید بیاورد.
این تهیه‌کننده سینما درباره برنامه‌هایی که برای دوره پس از اکران عمومی فیلم درنظر گرفته شده است، گفت: علاوه بر توزیع فیلم در شبکه نمایش خانگی، از نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر «شهر موش‌ها2» هم رونمایی خواهد شد. همچنین روی فروش عروسک‌ها هم حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.
تهیه‌کننده «شهر موش‌ها2» حاشیه‌های به‌وجود آمده بر سر بستن قرارداد نمایش قبل از اخذ پروانه نمایش را یک مانور رسانه‌ای خواند و اصل موضوع را از اساس تکذیب کرد.
واکنش سرتیپی به این پرسش که آیا «شهر موش‌ها3» هم ساخته خواهد شد، مثبت بود و در ادامه اظهار داشت: مقدمات کار انجام شده و به ‌طور یقین کارگردان سومین قسمت هم «مرضیه برومند» خواهد بود.
(روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها