یکی از سرکردگان داعش:

به دولت ترکیه مدیونیم

یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش گفت: امکانات لجستیکی ترکیه در بخشی از موفقیت های داعش در سوریه و عراق نقش مهمی داشت و مدیون دولت آنکارا هستیم.
کد خبر: ۷۰۵۲۸۹
به دولت ترکیه مدیونیم

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری سول، یکی از رسانه های مخالف دولت اردوغان نوشت: یکی از سرکردگان داعش در گفت و گو با خبرنگار واشنگتن پست در منطقه مرزی ریحانلی در مجاورت مرزهای ترکیه با سوریه گفت: اگر داعش توانسته بخش های از سوریه و عراق را تسخیر و به چنین قدرتی دست یابد، باید از ترکیه تشکر کرد.

به نوشته سول، این عضو 27 ساله گروه تروریستی داعش که خود را ابو یوسف معرفی کرده است،افزود: نیروهای داعش پیشتر بخش اعظمی از احتیاجات خود را از مرز ترکیه وارد می کرد و شماری از فرماندهان و عناصر داعش در بیمارستان های ترکیه درمان می شدند.

وی همچنین افزود: البته پس از حملات اخیر، ترکیه کنترل مرزهای خود را سخت تر کرده ولی عناصر داعش اکنون به تسلیحات دسترسی دارند.

وی ادامه داد: سفر اعضای داعش به ترکیه مثل گذشته سهل نیست وی به صورت قاچاق وارد شده و در نهایت این کارها راه و روشی دارد.

گروه تروریستی داعش با اشغال بخش هایی از خاک کشورهای سوریه و عراق اعلام خلافت کرده است. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ر
Germany
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
تركیه كلا و دقیقا در رابطه با ایران ،همیشه از پشت خنجر میزنه .به اندازه یه قرون هم نمیشه بهش اعتماد كرد.
اورانوس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
توجه كنید كه سیاست دوستانه‌ی تركیه با ایران هم دقیقاً مانند همین هست. تركیه هیچ تعهدی به هیچ چیزی ندار-ه.
خندم می‌گیره سخنرانی چند سال پیش اردوغان یادم هست كه روز عاشورا می‌گفت:
عزیزان من عاشورا به این خاطر غم انگیز نیست كه نوه ی پیامبر كشته شده؛ به این خاطر غم انگیز هست كه انسانی كشته شده حتی یك انسان هم نباید كشته بشه.

نیازمندی ها