سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: رئیس جمهور ۲۹ مرداد ماه امسال به اردبیل سفر می‌کند.
کد خبر: ۷۰۴۴۹۸
روحانی به اردبیل می رود

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و‌گو با تسنیم در اردبیل، اظهار کرد: بنا بر هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده حجت‌الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه 29 مرداد ماه امسال به استان اردبیل سفر می‌کند؛ در این سفر 2 روزه مسائل و مشکلات استان بررسی می‌شود و از طرح‌ها و پروژه‌های اردبیل بازدید می‌کند.

وی افزود: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سفر رئیس‌جمهور به استان انجام شده و اردبیل آماده حضور رئیس‌جمهور در استان است.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: تمام پروژه‌ها و طرح‌هایی که قرار است در سفر روحانی در اردبیل بهره‌برداری شود، هم اکنون در حال بررسی بوده و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام این امر با مشارکت و همکاری تمامی مسئولان استان اعم از استاندار اردبیل، مسئولان ادارت، نمایندگان مجلس و سایر نهادها در حال بررسی است.

پیرموذن گفت: در این سفر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور در مورد تخصیص 100 درصدی اعتبارات استان قول مساعد داده که با تحقق این امر تمامی کارهای عمرانی در این استان آغاز و به دلیل تقارن آن با فصل زمستان شاهد توقف پروژه‌ها نمی‌شویم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تشریح ثمرات سفر رئیس‌جمهور به استان گفت: با سفر روحانی به استان اردبیل پایان رکود پروژه‌های عمرانی و صنعتی در این شهرستان را شاهد خواهیم بود و مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه استان هموار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهران راثی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
۰
۰
از آقای روحانی خواهش میكنم به شهرستان زیباوشهیدپرورپارس آباد نیزسربزنند وعملیات ها وپروژه های نیمه كاره این شهرستان را بررسی كنندتا مسئولان استانی به ان رسیدگی كنن.......................باتشكرمهران راثی ازشهروندهای پارس ابادی

نیازمندی ها