وزیر صنعت، معدن و تجارت نتوانست نمایندگان مجلس را در پاسخ به سوالی راجع به وضعیت ناگوار بازنشستگان صنعت فولاد قانع کند و به همین خاطر از مجلس کارت زرد گرفت.
کد خبر: ۶۹۶۱۷۱
مجلس به نعمت‌زاده کارت زرد داد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه پارلمان سوال حسن کامران نماینده مردم اصفهان از محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت را مورد بررسی قرار دادند.

سوال این نماینده مجلس از وزیر صنعت درباره علت وضعیت ناگوار بازنشستگان صنعت فولاد و عدم پرداخت مستمری آنان و یا دیرکردهای غیرقابل توجیه بود.

وکلای ملت پس از استماع سخنان وزیر و نماینده سوال کننده در نهایت با 111 رأی موافق، 101 رأی مخالف و 14 رأی ممتنع از مجموع 237 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان، پاسخ‌های وزیر صنعت را قانع‌کننده ندانستند و ششمین وزیر دولت هم از مجلس کارت زرد گرفت.

پیش از این وزرای آموزش و پرورش، علوم، اقتصاد، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور از مجلس کارت زرد دریافت کرده‌اند.

بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس اگر وزیری نتواند در صحن علنی پارلمان 3 بار نمایندگان مجلس را قانع کند، زمینه استیضاح آن فراهم می‌شود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اهوازی ها
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
۰
۰
بازهم از همه كسانی كه به درد دل ما بازنشستگان فولاد خوزستان واصفهان و ... گوش دل می دهند متشكریم و سلامتی و نصرت و عزت الهی را برای آنها از خداوند كریم در این ماه مبارك خواهانیم. اهوازیها

نیازمندی ها