رشیدپور اخیرا یک قرارداد با دانشگاه آزاد بسته و برای این دانشگاه یک مجموعه تصویری در مدح عملکرد این دانشگاه تولید کرده است.
کد خبر: ۶۹۲۰۶۲
ماجرای قرارداد رشیدپور با دانشگاه آزاد/ عکس

این مجموعه تصویری که «20» نام دارد در شش قسمت تهیه شده و رشیدپور در هر قسمت به سراغ تعدادی از چهره های مختلف عرصه های هنری-ورزشی رفته و درباره جایگاه دانشگاه آزاد با آنها به گفتگو نشسته است.

در حالی که تازه ترین فعالیت رضا رشیدپور که برنامه ای است آیتم محور به نام "عینک آفتابی" به لحاظ کیفی به شدت ضعیف است و حتی مسئولان شبکه "نسیم" در گپهای خودمانی با رشیدپور به انتقاد از این برنامه پرداخته اند اما ضا رشیدپور بی توجه به انتقادات همچنان می تازد و در این مسیر بیش از همه برایش درآمدی اهمیت دارد که اسپانسرهای "عینک آفتابی" به جیبش سرازیر می کنند.

اما این همه فعالیتهای رشیدپور نیست که اخیرا یک قرارداد نسبتا پر و پیمان هم با دانشگاه آزاد بسته و برای این دانشگاه یک مجموعه تصویری در مدح و ثنای عملکرد این دانشگاه تولید کرده است.

این مجموعه تصویری که "20" نام دارد در شش قسمت تهیه شده و رشیدپور در هر قسمت به سراغ تعدادی از چهره های مختلف عرصه های هنری-ورزشی رفته و درباره جایگاه دانشگاه آزاد با آنها به گفتگو نشسته است.

سبک این گفتگوها هم کاملا بر مدار تحسین و ستایش پیش می رود و طبق پیش شرطی که میان رشیدپور و مهمانان هر قسمت گذاشته شده وی با اهدای هدیه ای نسبتا قابل توجه به مهمان از وی می خواهد اگر هم گلایه ای درباره دانشگاه آزاد دارد گلایه ها را مطرح نکرده و فقط بر روی تمجیدها تمرکز کند.

البته این پیش شرط باعث شده تعدادی از هنرمندانی که از سوی رشیدپور برای حضور در این برنامه دعوت شده اند بعد از آگاهی از یکجانبه بودن آن از حضور در برابر دوربین سرباز زنند.

مجموعه تصویری "20" چندی است که از طریق روابط عمومی های دانشکده های مختلف دانشگاه آزاد و البته تعدادی از ویدیوکلوبهای کشور توزیع می شود. (سینماپلاس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها