قتل تنها به دلیل تعصب‌های بی‌جا

خشم برادر زن جان داماد را گرفت

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری متهم به قتلی که شوهر خواهرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۹۹۹
خشم برادر زن جان داماد را گرفت

سرهنگ سید محمدحسن جعفری‌ نژاد گفت: سه‌شنبه شب در ساعت 21 و 20 دقیقه 20 خرداد ماه در تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک مورد قتل در روستای «کرد لاغری» شهر یاسوج گزارش شد که با اعلام این خبر مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشاهده شد مردی 45 ساله مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و توسط بستگان به بیمارستان منتقل شده اما قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که برادر خانم مقتول بدلیل داشتن اختلافات خانوادگی با مقتول درگیر و او را با ضربات چاقو از پای در آورده است و بلافاصله اقدام به فرار کرد.

سرهنگ جعفری افزود: مأموران محل اختفای متهم به قتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی علت این قتل را اختلافات خانوادگی مقتول با همسرش که خواهر متهم به قتل بود عنوان کرد و افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه درگیری‌های ساده و از روی تعصب‌های بی‌جا تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده و عده زیادی بخاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان‌های استان به سر می‌برند و بسیاری از این قتل‌ها بدون برنامه‌ریزی قبلی و بوسیله سلاح سرد رخ می‌دهد که برای متهمان جز پشیمانی، حبس و انتظار برای قصاص چیز دیگری به همراه ندارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها