پس از پیروزی اسد انجام می‌شود

سلاح‌های مرگبار هدیه آمریکا به جنایتکاران

آمریکایی‌ها که اکنون به خاطر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه و برگزیده شدن بشار اسد خشمگین هستند دست به هر کاری خواهند زد تا این پیروزی را بر مردم رنج دیده این کشور تلخ کنند.
کد خبر: ۶۸۱۰۸۸
سلاح‌های مرگبار هدیه آمریکا به جنایتکاران

به گزارش جام جم آنلاین بشار اسد که با برگزاری انتخابات در سوریه برای 7 سال دیگر رئیس جمهور قانونی این کشور شد، بیش از 3 سال است که کشور و مردمش مورد هجوم تروریست‌های تکفیری مورد حمایت برخی کشورهای عربی و غربی به ویژه آمریکا قرار دارد.

مقاومت و ایستادگی مردم سوریه در این سال‌ها باعث شده است اهداف و برنامه‌های آمریکا و غرب برای تسلط بر این کشور خنثی شود. این در حالی بود که آمریکایی‌ها تصور می‌کردند دولت سوریه نیز همانند دیگر کشورهای اسلامی عربی مانند لیبی در مدت زمان کوتاهی سرنگون خواهد شد اما مردم این کشور با شناختن شرایطی که از سوی غربی‌ها و کشورهای عربی برای آنها ایجاد شده بود پی به توطئه‌ای که برای کشورشان تدارک دیده شده بود بردند و با اتخاذ سیاست مقاومت و ایستادگی در مقابل دخالت‌های انجام شده در این کشور آرزوهای مقامات کلاخ سفید را بر باد دادند.

اکنون که انتخابات ریاست جمهوری سوریه با حضور ناظران خارجی و تأیید شفافیت در انتخابات و تأیید آن برگزار شد و اسد بار دیگر به عنوان ریاست جمهوری این کشور انتخاب شد آمریکا خشم خود را بروز داده و اعلام کرده است که این کشور تسلیحات مرگبار و غیر مرگبار در اختیار مخالفان نظام سوریه قرار می دهد.

مشاور امنیت ملی آمریکا سوزان رایس در همین زمینه گفته است؛ امریکا تسلیحات مرگبار و غیر مرگبار در اختیار مخالفان میانه روی نظام سوریه قرار می دهد.

اینگونه رفتارها و برخوردهای آمریکا با جریان سوریه و در مقابل اتفاقات و جنایاتی که در بحرین از سوی آل خلیفه صورت می‌گیرد نشان می‌دهد که منافع آمریکا در سوریه تقابل و کشتن مردم این کشور و سرنگونی دولت قانونی و منتخب مردم است و در بحرین حمایت از جنایتکاری است که مردم بحرین حاکم خود با قبول ندارند.

از سوی دیگر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در مصر نیز نشان داد که مردم کشورهای اسلامی اقبالی به غرب و آمریکا ندارند و به این باور رسیده‌اند که برای دستیابی به استقلال خود باید مقاومت مقابل آمریکا و غرب را پیشه کنند.

حضور کم فروغ مردم مصر پای صندوق‌های رأی برای ژنرالی که وابستگی شدید به آمریکا دارد در واقع اعاتراض گسترده مردم است.

اما غرب این انتخابات را قانونی و مورد تأیید قرار می‌دهد اما انتخابات ریاست جمهوری سوریه که با حضور بیش از 87 درصد مردم این کشور که در شرایط سختی به سر می‌برند، غیر قانونی و نامشروع تلقی می‌شود.

تروریست‌های مورد حمایت کشورهای غربی و عربی که در سوریه به سر می‌برند در حال حاضر در شرایط شکست قرار دارند. پیروزی‌های ارتش و نیروهای مردمی سوریه باعث شده است بسیاری از مناطق و شهرهایی که در دست آنها بوده پاکسازی و آزاد شود. این اتفاقات و پیروزی‌ها آمریکا و همپیمانان او را برای انجام عملیات در سوریه و حمایت و تجهیز آنها بیشتر ترغیب می‌کند.

سوریه و مردم این کشور اکنون باید بیشتر از هر زمان دیگری هوشیار باشند چون توطئه‌های دیگری در راه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی ق
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
مرگ بر امریكا و ایادیش . انشالله
س
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
هیچ غلطی هم نمیتواند بكند این امریكا تا ایران پشت سوریه است این كشورهای عربی از ایران درس بگیرن

نیازمندی ها