دیگر نه لباس‌ها آب می‌روند و نه یوزپلنگ‌ها گربه می‌شوند

جعفری: کروش با گرفتن پول راضی شد

مدیر شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه گفت: دیگر بعد از این شاهد آب رفتن لباس‌ها نخواهیم بود، دیگر یوزپلنگ ما به گربه تبدیل نخواهد شد و یوزمان نیز آسیایی خواهد ماند و در نهایت اینکه اجناس ما نیز دیگر تقلبی نخواهد بود.
کد خبر: ۶۸۰۵۷۳
جعفری:  کروش با گرفتن پول راضی شد


وحید جعفری در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص توافق شرکت آل‌اشپورت با کارلوس کروش گفت: جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی در فدراسیون فوتبال برگزار کردیم با این هدف که مشکلات و بحث و جدل‌هایی را که بی‌دلیل در حاشیه تیم ملی فوتبال ایران ایجاد شده بود و احساس می‌کردیم به این تیم و حیثیت فوتبال کشور در این مقطع ضربه خواهد زد، جمع کنیم.

وی افزود: در این بین کروش خواسته‌هایی برای البسه خود جهت حضور در جام جهانی داشت که البته این خواسته‌ها از قبل مطرح بود که خوشبختانه در نهایت با سرمربی تیم ملی در این جلسه به توافقات و نتایج مثبتی رسیدیم، چون هدف از تشکیل این جلسه این بود که بتوانیم راهکاری را پیدا کنیم و در نهایت به نتیجه مثبتی برسیم و بتوانیم کروش را راضی کنیم تا مشکلاتی که در حاشیه تیم ملی وجود داشت، از این به بعد نباشد تا تیم ملی در آرامش کامل به جام جهانی اعزام شده تا بتواند نتایج درخور شأن نام ایران کسب کند. در واقع حواشی ناخواسته‌ای ایجاد شده بود که احساس کردیم با برگزاری این جلسه و توافقی که حاصل می‌شود، این حاشیه‌ها فروکش خواهد کرد که قطعاً همین‌طور بوده و خواهد بود.

جعفری یادآور شد: البته این توافق خارج از عرف بین‌المللی بود و فکر می‌کنم از این لحاظ ما استثنا هستیم یعنی تنها کشوری هستیم که فدراسیون فوتبالش با یک برند قرارداد داشته باشد و سرمربی تیم ملی‌اش نخواهد با آن برند همکاری کند و بخواهد قراردادی جداگانه داشته باشد، در هر حال باز هم تأکید می‌کنم که شرایط خاصی وجود داشت و ما برای اینکه بتوانیم به تیم ملی کمک کرده و از این تیم حمایت کرده باشیم به این خواسته گرچه زیاد هم از لحاظ عرف بین‌المللی خواسته بجایی نبود پاسخ مثبت دادیم و به یک نتیجه قابل قبول در این زمینه رسیدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در جلسه برگزار شده، آیا بابت اظهارات کروش علیه برند آل‌اشپورت به وی انتقادی از سوی مسئولان شرکت آلمانی نشد، گفت: چرا انتقاد کردیم اما وقتی دعوا هست دیگر حلوا خیرات نمی‌کنند! او با ما دعوایی داشت و این ایرادات در همین راستا گرفته شد. با این حال با اتفاقی که افتاد خوشحالم که دیگر بعد از این شاهد آب رفتن لباس‌ها نخواهیم بود، دیگر یوزپلنگ ما به گربه تبدیل نخواهد شد و یوزمان نیز آسیایی خواهد ماند و در نهایت اینکه اجناس ما نیز دیگر تقلبی نخواهد بود. از سوی دیگر این توافق برای کی‌روش سودمند بود چون او نیز در حالی به خواسته‌هایش رسید که از این پس او یک برند بین‌المللی معتبر را به عنوان اسپانسر خودش خواهد داشت.

مدیر آل‌اشپورت در خاورمیانه گفت: با کروش تا پایان جام جهانی قرارداد شخصی داریم و او باید در تمام دیدارهای تیم ملی، کنفرانس‌های خبری و تمرینات لباس‌های ما را بپوشد و اگر قرار باشد که روی نیمکت تیم ملی با کت و شلوار بنشیند نیز حتما باید لوگوی آل‌اشپرت را روی کتش درج کند و همه این موارد در قرارداد ما با کروش به ثبت رسیده است.

وی در مورد اینکه آیا پول قرارداد کی‌روش نقدا پرداخت شده یا پس از اجرایی شدن این قرارداد به او پرداخت خواهد شد، گفت: کی‌روش مربی‌ای نیست که زیر قراردادش بزند. ما از این حیث به کی‌روش اعتماد داشتیم و می‌دانستیم اگر قرارداد امضا شود او پای این قرارداد خواهد ایستاد. ما نیز مبلغ قرارداد را نقداً به او پرداخت کردیم.

جعفری تأکید کرد: مبلغ پرداختی فقط برای مرحله مقدماتی است و اگر تیم ملی به مراحل بالاتر جام جهانی صعود کند، برای هر بازی و در هر مرحله، مبلغ جداگانه‌ای به اندازه 25 درصد کل قرارداد فعلی برای هر دیدار برای سرمربی تیم ملی در نظر گرفته‌ایم که با هر بار صعود تیم ملی به مراحل بالاتر، این مبلغ به حساب وی واریز خواهد شد.

وی در مورد شایعه کم بودن لباس‌های تیم ملی گفت: به اندازه‌ای به تیم ملی لباس داده‌ایم که در صورتی که این تیم تا فینال هم برود، این تیم از این لحاظ تأمین خواهد بود و چنین شایعاتی به هیچ وجه صحت نخواهد داشت، ضمن اینکه هر پیراهن به یک دیدار تیم ملی در جام جهانی اختصاص دارد چون روی پیراهن‌ها پرچم ایران و کشور حریف به همراه تاریخ و زمان و مکان مسابقه ثبت شده، بنابراین لباس فوق دیگر قابل استفاده برای دیدارهای بعدی نیست و دیگر نمی‌توان آنها را در دیدارهای بعدی استفاده کرد و این اقدام در صورت صعود تا مراحل بالاتر نیز از سوی شرکت ما برای لباس‌های تیم ملی ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بابك
Netherlands
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
۰
۰
تو اردو در اتریش مقامات ال اشپرت (اصلی)اونا ك گفته بودن لباسای فعلی تیم ملی قلابی بوده......همه بازیكنا هم شاكی بودند
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
۰
۰
همینقدر بدانید كه انهائیكه دم از عدالت و شفافیت و عدم وابستگی و به كسی باج ندادن و .............ازین حرفها میزدند یك كاری كردن كه خارجی هم این وسط خورد خوب هم خورد بیچاره امیر خان اول فصل چوب همین صداقتش را خورد
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
۰
۰
بازیكنانی كه بخاطر خود شیرینی برای كیروش از لباس ها ایراد میگرفتند.هنوز هم میتونند از لباس ها ایراد بگیرنند.

نیازمندی ها