کد خبر: ۶۷۹۵۳۵
عابدینی: کمیته فنی پرسپولیس باید بازیکن انتخاب کند نه سرمربی


اولین جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور مدیرعامل این باشگاه و اعضای کمیته فنی شامل امیر عابدینی، حمید استیلی، حسین عبدی و جعفر کاشانی در محل باشگاه برگزار شد.

امیر عابدینی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران درباره مسائل مطرح شده در این جلسه گفت: جلسه خوبی داشتیم و درباره آیین‌نامه کمیته فنی باشگاه صحبت کردیم که یک سری ایرادات داشت و اگر کلیت آیین‌نامه تصویب شود، کمیته فنی کار خودش را انجام می‌دهد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد کمیته فنی این باشگاه تشکیل نشود، اظهار کرد: هر چیزی احتمال دارد. وقتی از یک گروهی می‌خواهیم کار خود را آغاز کند، باید ابزار آن نیز فراهم شود. تا جایی که می‌دانم یک سری مشکلاتی در رابطه با قانون تجارت در این باره وجود داشته که باید برطرف شود. ابتدا اجازه دهید کمیته فنی پایه‌گذاری شود تا در آینده نسبت به پایداری آن صحبت کنیم. ما حاضریم تجارب خود را در اختیار باشگاه بگذاریم. اگر آنها خواستند ما آماده‌ این کار هستیم اگر نه که این بر عهده خودشان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک مقدار در بحث ارکان و نحوه کار کمیته فنی اختلالی ایجاد شود، مطمئنا باعث گرفتاری خواهد شد. وقتی این کمیته آغاز به کار کند مطمئنا بر اساس شرح وظایف خود عمل می‌کند اما باید مقدمات فعالیت کمیته فنی نیز به درستی روشن شود چرا که مردم پس از مدتی می‌گویند شما برای این باشگاه چه کار کردید. مردم باید بدانند ما حرف‌های خود را می‌زنیم اما اینکه مسئولان از آن استفاده کنند یا نه مشخص نیست. مطمئنا یک سری از افراد سنت‌گرا با تفکر علمی مقابله می‌کنند. به خاطر همین است که کسانی که این اندیشه علمی را ندارند با آن به تقابل برمی‌خیزند و معمولا سنت‌گراها دست به این کار می‌زنند. در اینجا هم این تقابل را حس می‌کنم که باید بگویم کاملا اشتباه است. اگر این کمیته به درستی به وظایف خود عمل کند و شرح وظایف مشخصی داشته باشد شاهد دگرگونی در سیستم خواهیم بود.

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود با وضعیت موجود به ایجاد کمیته فنی در باشگاه خوش‌بین بود یا خیر گفت: همیشه می‌شود نسبت به این امر خوش‌بین بود.

وی درباره این نکته که آیا در صورتی که کمیته فنی در جذب بازیکنان دخالت داشته باشد موجب درگیری میان این کمیته و سرمربی تیم خواهد شد یا خیر گفت: سرمربی نباید در جذب بازیکن دخالت کند بلکه گروه باید بازیکن را انتخاب کند. مثلا اگر سرمربی می‌گوید من این سه مدافع را می‌خواهم مهم‌ترین اصل ما این است که آن‌ها هویت قرمز داشته باشند. آن‌هایی که ما را می‌شناسند می‌دانند هویت قرمز برای ما مفهوم ویژه‌ای دارد. به طور مثال اگر در این سه نفر، هر سه به صورت یکسان باشند و یک جور پول دریافت کنند، برای کسی امتیاز قائل می‌شویم که هویت قرمز داشته باشد چرا که اگر بازیکنی هویت آبی داشته باشد، یک سال طول می‌کشد تا بخواهیم افکار او را تغییر دهیم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دایی هویت پرسپولیس محسوب می‌شود گفت: باید قبول کنیم علی دایی اسطوره پرسپولیس است. اینکه در این تیم مربی باشد یا خیر، در این تیم مهم نیست. به هر صورت او در پرسپولیس برای طرفداران محبوب است. اگر ما کاری کنیم که اسطوره‌ها در پرسپولیس موفق شوند، خوب عمل کرده‌ایم. (ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها