سازمان پزشکی قانونی:

799 نفر طی 6 ماه غرق شدند

شمارش معکوس برای آغاز شنا در دریای خزر

500 ناجی برای استقرار در سواحل دریای مازندران آماده شدند

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ایجاد ردیف حقوقی برای ناجیان غریق در سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با آغاز طرح سالم سازی دریا 500 ناجی در محل اجرای طرح و نقاط کور سواحل مازندرانی دریای خزر مستقر می شوند.
کد خبر: ۶۷۸۷۲۹
500 ناجی برای استقرار در سواحل دریای مازندران آماده شدند

احمد سعادتمند امروز پنجشنبه در جلسه طرح سالم سازی دریا در محل سالن استانداری مازندران در ساری افزود: همچنین تاکنون تمامی معوقات ناجیان غریق پرداخت شده است.

وی از اجرای طرح آماده باش ناجیان غریق در سواحل مازندران از سیزدهم تا شانزدهم خرداد خبر داد و افزود: هفدهم خرداد آغاز اجرای طرح سالم سازی سواحل در استان است.

سعادتمند با بیان ایکه تمامی ناجیان غریق به امکانات و لباس های ویژه نجات غریق مجهز می شوند، افزود: با کمک استانداری، لوازم مورد نیاز برای ناجیان خریداری شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از خرید یک فروند قایق مجهز به جسد یاب خبر داد و گفت: این قایق همچنین مجهز به دستگاه دید در شب، فناوری جستجو تا عمق 30 متری دریا و یک دست لباس کامل غواصی است.

وی افزود: در حال حاضر این قایق در محل دریای فرح آباد ساری مستقر شده است.

سعادتمند از خرید هزار گویه نجات غریق نیز خبر داد و گفت: علاوه بر اینکه تمامی ناجیان، برخی از صاحبان دکه ها، رستوران ها و مجتمع های خدمات رفاهی مستقر در سواحل از گویه نجات برخوردار خواهند شد.

وی افزود: 500 تابلو هشدار دهنده خطر شنا و نقاط ممنوعه شنا هم در سواحل مازندران در حال نصب است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه امسال تاکنون آماری از غرق شدگی در دریای مازندران گزارش نشده است، ابراز امیدواری کرد که در تعطیلات امسال هیچ غرق شدگی در استان رخ ندهد.

338 کیلومتر از ساحل دریای خزر در مازندران واقع است.

بر اساس آمار پزشکی قانونی مازندران پارسال 224 نفر در ساحل دریای خزر غرق شدند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
منی كه یك خانم هستم اگه بخواهم ناجی ابهای ازاد شوم باید به كجا مراجعه كنم

نیازمندی ها