اگر برای شما دشوار است که حجم زیادی کتاب درباره پیامبر اسلام تهیه کنید، می‌توانید از نرم‌افزار کتابخانه تخصصی پیامبر اعظم(ص) استفاده کنید که در آن 246 عنوان کتاب در 894 جلد از منابع معتبر فارسی و عربی جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۶۷۸۰۱۸
دانشنامه نبوی، حجمی اندک با کتاب‌های بسیار

این نرم‌افزار قابلیت جستجوی مطالب مختلف را در قالب کلمه، ترکیبات و موضوعات متفاوت دارد . علاوه بر این، آیات و کلمات قرآنی مربوط به حضرت رسول(ص) نیز به طور جداگانه بیان شده تا دسترسی به این آیات آسان‌تر باشد. در این نرم‌افزار می‌توانید شجره‌نامه انساب و ذریه حضرت رسول(ص) را نیز مشاهده کنید.

کتاب‌شناسی 4400 عنوان کتاب، مقاله و دایره‌المعارف و همچنین مجموعه مقالات و پایان‌نامه‌های مرتبط با حضرت رسول به همراه تصویر جلد آنها از دیگر امکانات دانشنامه نبوی است تا در صورت لزوم، راحت‌تر بتوانید به جستجوی آنها در کتابخانه‌ها بپردازید.

از دیگر بخش‌های جانبی این نرم‌افزار باید به 82 تصویر و 108 نقشه موجود در نگارخانه، زیارات و ادعیه مربوط به پیامبر اکرم(ص) به همراه پخش صوتی آنها، نمایش و قرائت بیش از 4000 بیت از سروده‌های شاعران به زبان‌های فارسی و عربی اشاره کرد. علاوه بر این، امکان بررسی گاهشمار تاریخ زندگانی پیامبر(ص) و نمایش رخدادها در بستر زمانی خاص خود با امکان اتصال به متون برنامه نیز وجود دارد.

نرم‌افزار دانشنامه نبوی در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) در قم تولید شده و با قیمت 10 هزار تومان به فروش می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها